• jennysnartfru

BT kraschar hela tiden

Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
    Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
    Väntar fortfarande på områdesindelningen...

• Svar på tråden BT kraschar hela tiden
  • B & S

...kan också påpeka att jag är medlem på Famlijeliv också pga jag ville fråga en sak om adoption där....nu när jag försöker skriva nån ny tråd där funkar inte funktionen alls att byta forum! eller ens lägga in en tråd i Familjeliv?! Mitt konto existerar ej eller?

Anld till att websidan är nere antar jag...eller misstänker ialf är för att BT räknar med en vis action under visa tidern eftm/kväll men har för små servrar och dessa krassar! köp lite fler eller hitta plats nånstans...är ni inte glada att antal medlemar ökar? ni är störst i hela landet och har tom brudar som flyttat utomlands som skriver här ändå!

• Pumpkin

Jag har bett Johan att göra det, ska påminna honom nu.

MissieA skrev 2008-01-10 00:54:45 följande:
    Borde man inte gå ut med samma info på BT??
  • Pumpkin
    B & S: Det behövs inte startas nån tråd för att uppmärksamma redaktionen om att det inte uppskattas, de vet om det redan. De uppskattar det inte heller och därför jobbas det på det. Det tar tid eftersom man inte vet exakt var felet ligger + att även människor som jobbar på BT har haft julledigt. Tror inte de var full styrka förrän i måndags.
  • Pumpkin
    Miss Blue: Menar du att du haft det så sen november? För jag tror de flesta märkt en bättring sen oktober/november, men nu strular det igen.

Jag har nu mailat Johan igen om att de måste gå ut med lite information, förhoppningsvis kommer det under dagen.
  • Miss Blue

Japp till och från ända sen november!
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-10 08:14:00 följande:

Miss Blue: Menar du att du haft det så sen november? För jag tror de flesta märkt en bättring sen oktober/november, men nu strular det igen.Jag har nu mailat Johan igen om att de måste gå ut med lite information, förhoppningsvis kommer det under dagen.
  • Communityansvarig

Beklagar verkligen håller helt med er om att det är oakceptabellt. Vi ska som sagt försöka gå till botten med var de svaga länkarna finns i sytemet, och hur vi bäst åtgärdar det. Patrik ska träffa driftföretaget på måndag för att gå igenom systemet och hitta felet.
    Tack för ert stora tålamod Återkommer så snart jag eller Patrik kan ge er en ordentlig förklaring.

• Tess 08

Jag har också haft det så sen november, bilr utslängd och kan inte komma in på BT!

Har bara problem med BT & FL, hoppas på snar bättring!
    //Tess

• Pumpkin
    B & S: Det är väl snarare så att du tar allting jag skriver som kritik?! Jag skrev sakligt vad som gäller, att de jobbar på det och att jag mailar Johan stup i kvarten för att uppdatera honom. Imorse mailade jag honom dessutom om ditt påpekande att BT inte funkar så bra i Linux eftersom det borde vara självklart att det funkar i så många OS som möjligt!

Jag har ingenting alls emot dig, och tycker du att jag låter snorkig i tonen (hur man nu kan göra det) så är det för att jag uppfattar dig på samma sätt. Har aldrig ägnat mig åt personliga påhopp heller, som du gör mot mig så fort jag säger/svarar på någonting.
    Jag har ingen "vendetta" gentemot dig, eller någon annan härinne, jag försöker bara lugna ner stämningen när den är hetsk och förmedla att åtminstone jag ser vad ni skriver och sedan vidarebefordrar det till rätt ställe.

Så är det
  • Pumpkin

Och det är inte bara dig jag svarat i den här och andra trådar och bett dem tagga ner.

Svar på tråden BT kraschar hela tiden