• jennysnartfru

BT kraschar hela tiden

Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
    Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
    Väntar fortfarande på områdesindelningen...

• Svar på tråden BT kraschar hela tiden
  • SnartJohanson

ah nu kom ajg in...har försökt heeela kvällen...inte kul när man är BT-beroende hehe

• 8108

tur att jag inte är annonsör då hade jag nog blivit ännu galnare än nu

Tänk om bröllopsguidens forum bara kunde bli liite bättre då kunde vi fly dit allihop...

• Pumpkin

Stoppet imorse berodde på arbete i annonssystemet fick jag reda på för en stund sen.

Allt som behövs för serverbyte är nu beställt och på G, så man hoppas från redaktionens sida att det ska vara "up and running" om en vecka.

• Paeonia

Jag har haft sörre problem än vanligt idag. Ibland kommer jag så långt som till startsidan sen är det stopp. Men jag har istället städat hela huset, kastat ut gran och julpynt och målat taket!!!

Inget ont som för något gott med sig!!!!

Paeonia

• Augustibruden 2008

Ja man får ju hoppas på förbättring!!
    Jag har ej kommit in på BT på flera timmar, händer varje dag!!

• Pumpkin

Som sagt, det är beställt och på G. Redaktionen tycker inte heller att det är särskilt roligt, men man jobbar hårt för att allt ska ordna sig så fort som möjligt

• Dis

Nu är det inte ok längre. Det här varit såhär i flera månader. Jag börjar tröttna på BT!

• Pumpkin

Nej, det är inte OK och därför har man beställt helt nya grejer

• Humlanekerö

Ja idag har det vart extremt!Så jäkla irriterande och störande!!Hoppas de kommer till rätta med problemet snart annars är det ju ingen vits å (försöka) hänga här.

• M hjärta M

LESS LESS LESS!!!
    Sidan kan inte visas
    Ett alvarligt datafel har uppstått.

Varför är det så flera gånger per dag på BT & inte på FL?

Svar på tråden BT kraschar hela tiden