• jennysnartfru

BT kraschar hela tiden

Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
    Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
    Väntar fortfarande på områdesindelningen...

• Svar på tråden BT kraschar hela tiden
  • Pumpkin

Patrik svarade såhär i en liknande tråd i måndags: Idag har jag beslutat att göra lite större förändringar för att komma till bukt med de problem som lite sporadiskt gör att systemet blir oåtkomligt. Problemen med tillgången till sajten beror förmodligen på någon fysisk komponent som inte fungerar som den ska i systemet. Det är många som har felsökt och försökt hitta felet utan något resultat. Nu kommer vi istället byta ut två servrar och samtidigt öka kapaciteten och prestandan ifall det också var del i problemet. Det kommer ta ett tag innan det är klart, först ska det beställas rätt saker och sedan ska en installation planeras in med avbrott på sajten osv. Förhoppningsvis kan vi ha de nya servrarna snurrande om ett par veckor och vi får hoppas att det då löser de sporadiska avbrotten som en del upplever lite då och då.

• Äntligen är det min tur

TACK!!!!!

Va härligt att det ska fixas

Då blir vi alla litegaldare....

• 080513 2

Jag anser att avbrotten INTE är sporadiska, och att de INTE händer då och då. Det händer hela tiden, flera ggr i timman, och ibland kan man inte ens komma in i flera timmar.

*sur annonsör*

• MissieA

Mig händer det minst 5 ggr per dag!!! Igår var jag inne i 5 minuter och kunde inte komma in under hela kvällen sen..Så irriterandeeeeeee...!!!!

• Sommarliv

japp, morrr säger jag bara.. blir så less på det.
    Jag har nu börjat att spara ner allt på datorn i stället så jag kan planera bättre o fortare..

• BlivandeFruJohansson

Väldigt ofta på kvällarna som sidan läggs ner!

• 20080301

Mest irriterande är det när man skrivit ett svar och så lägger sidan av

• Pärlhönan

Nu är det ju hela tiden!!!!!

• juma

Håller med tror jag blivit utkastad 10 gånger på 2 tim. Fruktansvärt irriterande.

• BlivandeFruJohansson

Går inte att komma in på sidan Har försökt i snart 40 min utan att komma in..

Svar på tråden BT kraschar hela tiden