• jennysnartfru

BT kraschar hela tiden

Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
    Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
    Väntar fortfarande på områdesindelningen...

• Svar på tråden BT kraschar hela tiden
  • MissieA
    Ulvatorp skrev 2008-01-20 00:54:48 följande:
    kan bara hålla med....Är trött på att inte kunna använda BT med ngn ordning!!!Jag har mejlat varenda gång det krånglar men inte fått ngt svar så till sist skrev jag att BT inte gjorde särskilt bra reklam för sig själva genom att inte svara på mejl. Jag fick svar direkt!!! Man har tydligen varit i kontakt med driftföretaget och pratat om hur problemet ska lösas, det pratades om att investera i en ny server och BT:s sida skulle tydligen också ändrad ngt...När undrar man ju då? När bröllopet är avklarat och man äntligen är Mrs?
    Hahaha!! Får verkligen hoppas att det blir innan för jag gifter mig om 1,5 år.
  • Pumpkin

Servrarna är beställda + lite andra grejer, och beräknas vara i drift inom en vecka om de kommer som de ska.

Ulvatorp skrev 2008-01-20 00:54:48 följande:
    kan bara hålla med....Är trött på att inte kunna använda BT med ngn ordning!!!Jag har mejlat varenda gång det krånglar men inte fått ngt svar så till sist skrev jag att BT inte gjorde särskilt bra reklam för sig själva genom att inte svara på mejl. Jag fick svar direkt!!! Man har tydligen varit i kontakt med driftföretaget och pratat om hur problemet ska lösas, det pratades om att investera i en ny server och BT:s sida skulle tydligen också ändrad ngt...När undrar man ju då? När bröllopet är avklarat och man äntligen är Mrs?
  • 2008-08-09

Pumpkin: Planerar man att stänga sidan då man "lagar" den?? Jag menar för någon timme?

• Pumpkin

Japp, det kommer att bli ett planerat stopp och endera går Patrik/Johan ut och informerar om det eller så får jag/någon annan moderator veta det innan så vi kan informera er andra

2008-08-09 skrev 2008-01-20 01:00:41 följande:
    Pumpkin: Planerar man att stänga sidan då man "lagar" den?? Jag menar för någon timme?
  • Wretenstam

Det var ju skönt! Trodde det skulle ta en evighet innan det blev bytt...gött gött!!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 00:56:13 följande:

Servrarna är beställda + lite andra grejer, och beräknas vara i drift inom en vecka om de kommer som de ska.
  • Pumpkin

Det ska det väl inte behöva göra vad jag hört från Johan och Patrik i alla fall. Så jag ser fram emot bättre tider snart

• Pumpkin

Natti natt på er tjejer, även en aktiv moderator måste få vila ibland

Sov gott!

• stich

Skönt att höra!
    Jag får ju abstinens när jag sitter på jobbet och inte BT funkar! (Och ja jag har inte mycket att göra på jobbet)

• Jessica o Daniel

Okej,vad bra att de ska bytas,igår kom jag inte in alls på BT..!! de e först nu idag som jag kommer in!

• Miss Blue

Skönt att det blir fixat!
    Kom inte in på hela helgen - och jag som är BT-beroende!

Svar på tråden BT kraschar hela tiden