• jennysnartfru

BT kraschar hela tiden

Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
    Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
    Väntar fortfarande på områdesindelningen...

• Svar på tråden BT kraschar hela tiden
  • Augustibruden 2008

Jag tycker oxå det går trögt osv.

• Pumpkin

Det är för att det gör det, det är alltså inget lokalt hos vissa användare. Redaktionen jobbar på det, men det har ju blivit lite förseningar och så eftersom det varit julledighet och sånt.

• grabbarna

ja det blir ju ett par förståss....men ibland undrar jag om inte länsvis skulle vara bättre än när det står städer så här bara..
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-09 19:52:06 följande:

290 kommuner är det!
  • Blomsterbrud

Jag har en lyckad kväll idag så jag kommer åt att vara här, annars går det jättetrögt eller ofta inte alls. dagarna går bättre och alla andra sidor utom denna.
    Igår slog dator upp Allvarligt databasfel så fort jag försökte på komma till bt så den kvälen var bara att glömma....

Utan att skylla på någon eller vara oförskämd så är det faktiskt katastof, jag blir j-ligt skitförbannad på detta.
    Vanligtvis kommer jag inte ens in så jag kan skriva hur dåligt det funkar...
    GGGAAAAHHHHH

Så nu har jag slitit mitt hår lite, får hoppas det känns bättre av det.

Trevlig inloggningsbar kväll på er..

Glöm inte titta på tv..

• grabbarna

seeegt sååå seeegt går det nu

• MissieA

Borde man inte gå ut med samma info på BT??

• tofflisar

Databasfel.. varje kväll!! trist som tusan!

• MissieA

Verkligen. Igår va jag bara inne 5 minuter innan det hände. Och sen kunde jag inte komma in på hela kvällen.

• B & S

Ja precis har faktiskt haft god lust nu i flera timmar inkl igår när det hände att skriva en tråd så BT själva ser att detta uppskattas ej!!

Kan ni även fixa bättre konection med andra program än EXPLORER???
    Windows är en mask som ger folk virus pga dem ger ut beta versioner fast dem säger att den är redo för försäljning/ner tankning redan. Pga små krypteringshål som dem anser dem inte har tid att lösa i tid så säljs programet tidigare än det borde så alla virus kommer in lätt.
    Hade alla andv nåt annat vettigare typ som Linux(som inte kan få virus) hade det funkar bättre.
    Ni kan väl åt minståne fixa till så Linux andv kan andv eran hemsida bättre. Min Budget lista ser fortf helt sjuk ut sedan "uppdateringen" av websidan när alla gammla stammisar fick uppdatera sina konton!
    Ni verkar inte vilja se vad problemet är:
    Jag kan se halva sidan innanför "rutans" linjer men inga siffror.

Ex. jag skriver något innom en ruta här i tråden= samma sak i budgeten jag skriver text inom en "vis ruta" men reklamen som "sponsar" sidan på höger sida lägger sig ovanpå halva texten samt alla siffror hamnar "under baksidan av websidan??går ej att scrolla eftersom den är "fast".

Svar på tråden BT kraschar hela tiden