BT kraschar hela tiden
Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
Väntar fortfarande på områdesindelningen...
Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
Väntar fortfarande på områdesindelningen...
För mig strular det även på dagarna,
om problemet är hos driftföretaget så borde kanske BT putta på lite där så att det kan fungera ordentligt!
Nu har detta börjat drabba mej igen precis så som det var i höstas, beror det på att det är mer folk här inne nu?
Kan knappt läsa ett inlägg förrän den segar ur och efter en stund står det fel på sidan eller error och sen kommer man inte in på bt på en stund.
SAMMA HÄR!!!!!! SKAPLIGT IRRITERANDE....
Alla andra sidor kan jag sitta i timmmar på men här....
lite trista områden måste jag säga det är ganska långt mellan sundsvall och övik bla..varför inte ha kommunvis?eller låt efterfrågan styra jag bor nästan mitt mellan s-vall och umeå så vart hör jag hemma
Jag börjar fundera på om det är ågot fel på min kontakt-teknik!
När jag mailar under köposälj så får jag aldrig svar.
Det verkar konstigt att alla trevliga människor här på BT inte skulle svara
på förfrågningar, så nåt fel som är trasigt är det ju!
Däremot går det bra om jag svarar på någon annans mail! Hmmm!
Jag har också problem! Rätt som det är blir jag utkastad och måste logga in igen och så går det segt och sidan kan inte visas etc...
tycke det verkar vara kvällarna vilken är den tid man har tid att sitta här som det fungerar dåligt allvarligt serverfel eller nåt liknande med har jag fått flera gånger och det är otroligt frustrerande OCH irriterande
Jag trodde det var vårt internet som det var fel på men nu med alla dessa inlägg här så är jag ju inte ensam.
Håller med dig också "Jennysnartfru" forumet om att kunna sålla lite bland forumstrådarna vore bra. Det fanns på den "gamla" bröllopstorget. Då kunde man välja att läsa forumstrådar skapade av tjejer bara i egna länet typ. Det var mycket bättre än medlemsgrupperna som verkar finnas nu istället.
Jag har aldrig haft några problem, inte nu eller tidigare. Förvisso har jag inte varit jätteaktiv på ett tag. Men senaste veckorna har jag varit inne enhel del. Har som sagt aldrig haft problem.
Ja, det är otroligt irriterande och frustrerande att det blir såhär på kvällarna. En del av det förklaras här www.familjeliv.se/Forum-5-163/m28424909.html
grabbarna: Visst, ortsfördelningen är nog lite sned, men om det skulle vara kommunvis skulle vi ha 2-300 forumrubriker.