• jennysnartfru

BT kraschar hela tiden

Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
    Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
    Väntar fortfarande på områdesindelningen...

• Svar på tråden BT kraschar hela tiden
  • Pumpkin
    M hjärta M: För att FL och BT inte ligger på samma servrar.

Humlanekerö: Som sagt, imorse (mitt på dagen snarare) var sidan avstängd från redaktionens sida, så det är inte så konstigt att man inte kunde komma in då. Och nu på kvällen är det dessa jäkla servrar som har strulat, så nu ser vi fram emot de nya!
  • Lilla My

Hallå, allihop, lite proportioner här... BT är kul men det är ju inte nationens säkerhet som står på spel om det ligger nere några timmar. Tänk på alla förbättringar som kommer kunna införas när kapaciteten ökar istället.

• Pumpkin
    Lilla My: Helt rätt inställning, tack!
  • Humlanekerö

Absolut,mot ljusare tider alltså!

• bridesilly

aaaaaaaaargh har inte kommit in mer än ett par minuter på HELA dagen. Jag blir smått galen!

• Jessica o Daniel

äntligen så fungerar bt,har inte fungerat på hela kvällen,jobbigt!

• MissieA

Jo vi klagar mycket, men det är bara för att alla vi tycker om BT så mycket här möts vi brudar o kan inte vara utan BT hehe. Hoppas det löser sig snart och att vi kan babbla om våra bröllop.

• Glybos

Jag håller med de flesta inläggen innan. Kapciteten MÅSTE bli bättre annars tröttnar man ju fullständigt att använda denna tjänst.
    För övrigt är det en suverän sida, så det är synd att man inte satsat mer på prestandan.

• Pumpkin
    Glybos: Det är precis vad som ska göras nu!
  • Lajsan

jag kom inte in på hela kvällen i går

Svar på tråden BT kraschar hela tiden