• Pumpkin

BT kraschar hela tiden

I menyn här till vänster har du huvudrubrikerna:

Bröllopsämnen
    Debatt
    Familjeliv
    Medlemsgrupper

• Pumpkin

Ja, det är otroligt irriterande och frustrerande att det blir såhär på kvällarna. En del av det förklaras här www.familjeliv.se/Forum-5-163/m28424909.html

grabbarna: Visst, ortsfördelningen är nog lite sned, men om det skulle vara kommunvis skulle vi ha 2-300 forumrubriker.

• Pumpkin

Det är för att det gör det, det är alltså inget lokalt hos vissa användare. Redaktionen jobbar på det, men det har ju blivit lite förseningar och så eftersom det varit julledighet och sånt.

• Pumpkin

Jag har bett Johan att göra det, ska påminna honom nu.

MissieA skrev 2008-01-10 00:54:45 följande:
    Borde man inte gå ut med samma info på BT??
  • Pumpkin
    B & S: Det behövs inte startas nån tråd för att uppmärksamma redaktionen om att det inte uppskattas, de vet om det redan. De uppskattar det inte heller och därför jobbas det på det. Det tar tid eftersom man inte vet exakt var felet ligger + att även människor som jobbar på BT har haft julledigt. Tror inte de var full styrka förrän i måndags.
  • Pumpkin
    Miss Blue: Menar du att du haft det så sen november? För jag tror de flesta märkt en bättring sen oktober/november, men nu strular det igen.

Jag har nu mailat Johan igen om att de måste gå ut med lite information, förhoppningsvis kommer det under dagen.
  • Pumpkin
    B & S: Det är väl snarare så att du tar allting jag skriver som kritik?! Jag skrev sakligt vad som gäller, att de jobbar på det och att jag mailar Johan stup i kvarten för att uppdatera honom. Imorse mailade jag honom dessutom om ditt påpekande att BT inte funkar så bra i Linux eftersom det borde vara självklart att det funkar i så många OS som möjligt!

Jag har ingenting alls emot dig, och tycker du att jag låter snorkig i tonen (hur man nu kan göra det) så är det för att jag uppfattar dig på samma sätt. Har aldrig ägnat mig åt personliga påhopp heller, som du gör mot mig så fort jag säger/svarar på någonting.
    Jag har ingen "vendetta" gentemot dig, eller någon annan härinne, jag försöker bara lugna ner stämningen när den är hetsk och förmedla att åtminstone jag ser vad ni skriver och sedan vidarebefordrar det till rätt ställe.

Så är det
  • Pumpkin

Och det är inte bara dig jag svarat i den här och andra trådar och bett dem tagga ner.

• Pumpkin

Och förresten så har jag svarat på typ två av dina inlägg, så jag kommenterar knappast allt?

Svar på tråden BT kraschar hela tiden