• MissieA

BT kraschar hela tiden

Borde man inte gå ut med samma info på BT??

• MissieA

Verkligen. Igår va jag bara inne 5 minuter innan det hände. Och sen kunde jag inte komma in på hela kvällen.

• MissieA

Pumpkin - detta har hänt mig med sedan oktober/november hela tiden. Fast det händer oftare nu, väldigt ofta nu.

• MissieA

Mig händer det minst 5 ggr per dag!!! Igår var jag inne i 5 minuter och kunde inte komma in under hela kvällen sen..Så irriterandeeeeeee...!!!!

• MissieA

Jo vi klagar mycket, men det är bara för att alla vi tycker om BT så mycket här möts vi brudar o kan inte vara utan BT hehe. Hoppas det löser sig snart och att vi kan babbla om våra bröllop.

• MissieA

Mej slog det med ut 5-6 timmar!! Har gjort det nu i flera dagar. Väldigt konstigt :S

• MissieA

Ja verkligen.. o så hann jag vara inloggad i 2 minuter o loggades ut igen..hoppas det varar längre nu.

• MissieA
    20080301 skrev 2008-01-20 00:43:37 följande:
    Nyss stod det att ett allvarligt databas fel inträffat och jag kom inte in på ett bra tag
    Så brukar det stå på mig ofta. Jag tror att jag är en av dom som drabbas extremt mycket haha!!
  • MissieA

Hoppas bara de fixar sig är dom får grejerna, orkar inte längre till. Vill ha tillbaka BT

• MissieA
    Ulvatorp skrev 2008-01-20 00:54:48 följande:
    kan bara hålla med....Är trött på att inte kunna använda BT med ngn ordning!!!Jag har mejlat varenda gång det krånglar men inte fått ngt svar så till sist skrev jag att BT inte gjorde särskilt bra reklam för sig själva genom att inte svara på mejl. Jag fick svar direkt!!! Man har tydligen varit i kontakt med driftföretaget och pratat om hur problemet ska lösas, det pratades om att investera i en ny server och BT:s sida skulle tydligen också ändrad ngt...När undrar man ju då? När bröllopet är avklarat och man äntligen är Mrs?
    Hahaha!! Får verkligen hoppas att det blir innan för jag gifter mig om 1,5 år.
Svar på tråden BT kraschar hela tiden