Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

BT kraschar hela tiden

flera gånger om dan går det inte ens att komma in på sidan. Kommer man sen in är sidorna så sega att man blir galen för att till sist komma till sidan kan inte visas.

Vi som är ständiga anhängare på BT sitter här för att det är en bra site som har massor av bra verktyg men det går ju inte att använda så som det bör gå när man inte kommer in.

• bridesilly

aaaaaaaaargh har inte kommit in mer än ett par minuter på HELA dagen. Jag blir smått galen!

• bridesilly

muhahahahaha Jag vill ha ett rum också

Blomsterbrud skrev 2008-01-22 15:38:08 följande:
    Jag lägger mig snart ner och gråter Snart är nog ett helt gäng förpassade till hispan pga detta ofungerade forum....Det är ju så bra när det funkar...
  • bridesilly

hahahaha ja min m2b måste få komma å hälsa på nån gång då och då. Jag men jag tar väl en grön tröja då så den passar mitt färgtema, om den färgen inte är upptagen redan Hmm ja havsutsikt skulle jag haft på min bröllopsresa (som vi inte kan åka på och inte ha bröllop heller eftersom vi är planerinsoförmögna utan BT haha )så det kör vi på
    Thailand 08 skrev 2008-01-22 16:21:08 följande:

bridesilly.du får delamed oss bara du inte väljer en röd tvångströja.Vi vill väl ha havsutsikt från rummet oxå eller?Och rätt till herrbesök
  • bridesilly

okej så då är blått, rött och grönt taget alla ni som funderar på dårhuset

• bridesilly

Ja det får du så gärna, jag är mer förtjust i mörkgrön

Limegrön skrev 2008-01-23 10:20:40 följande:
    Jag tar limegrönt!!!
  • bridesilly

Hahaha ja men vilken sida ska man annars sitta och leta tips och råd på, hjälpa andra och kunna frossa i bröllopsdetaljer om inte här? Finns ingen annan sida.

Bambo skrev 2008-01-23 13:00:35 följande:
    Okej, man märker att man har gått och blivit beroende när man irriterar sig på en hemsida... Om det är okej, tar jag en Mörk röd tröja..
  • bridesilly

Eller så kan du ta light verisionen av att packa, skriv en packlista sålänge
    Thailand 08 skrev 2008-01-23 13:26:09 följande:

Jag skulle tex kunna börja packa....men det hinner jag väl nån annan dag...
  • bridesilly

hihi ja träningen är väl ingen panik med, bättre att sitta och bråka med BT som krånglar
    Thailand 08 skrev 2008-01-23 13:42:33 följande:

den e klar:) och träningen kan vänta några minuter till
  • bridesilly

Hahahah sant så sant, men men det hinner du
    Thailand 08 skrev 2008-01-23 13:47:11 följande:

Kankse bra träning för hjärnan? vad vet jag...Men det e ju inte DEN jag ska visa upp i bikini
Svar på tråden BT kraschar hela tiden