• 0205

Stockholmsbrudar 2008

Tappade bort er, men nu är jag här igen :)

Hur går det för alla?

Själv måste jag säga: Gaaahh, blir galen på alla amerikanske bröllops sidor!

Försöker hitta favor askar till hyfsade priser, o de sidor som har bra priser skickar inte internationellt eller så måste man handla för minst 1200 kr.

Någon som ska ha favoraskar? vart köper ni dem?

• 0205

Lina K

Hm, det var ingen mall utan bara en bild?
    tack i vart fall men vi vill inte vika dem själva, tänkte göra det först, men ändrade oss.

• 0205

Jag ska till gbg nästa vecka men är tillbaka den 2 dec, efter det fikar jag gärna ^^

• 0205

Välkommen, och alla andra nya!

Humlanekerö skrev 2007-11-26 17:06:52 följande:
    Halli hallå..är oxå ny här..hakar på er trevliga tråd!
  • 0205

Kan inte komma idag, men hakar på nästa gång!

• 0205

Åh, 30 tals drisyrer är jätte fina ^^

Själv ska jag ha en frisyr med inspiration från 50 talet

matteve skrev 2007-12-05 22:51:09 följande:
    Mitziemoe - vad tråkigt! Iofs vet jag själv hur jag kan vara med sms.. jag till och med glömmer att svara ibland! Men hoppas att ni kan gå å shoppa tillsammans snart då Jag har än en gång fastnat på nätet (haha), och har kommit fram till att jag vill ha en 30-tals frisyr.. Sååå fina!! Det finns så mycket inspiration att hämta.Dessutom ska jag försöka glömma den där 12500 kronors klänningen. Lika bra det. Kan ju lägga pengarna på något bättre.
  • 0205

Btw.. i vilken stadsdel ligger cafét fikan är på nästa vecka? Gamla stan?

• 0205

Ah, ok då vet jag! Jag hade inte hängt med om att det var i gamla stan ens, det var det jag frågade om

Godisråttan skrev 2007-12-06 08:28:30 följande:
    ljunggrens ligger ju nästan vid stortorget eller vad heter det?Det finns två st cafeer som ligger mitt på torget där bredvid varandra.Åhh visst är jag bra att förklara såhär på morgonkvisten
Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008