• 0205

Stockholmsbrudar 2008

JO det var super att du sa det, skulle bara informera om att jag är en förvirrad kvinna som inte ens hade förstått att det var i gamla stan

Godisråttan skrev 2007-12-06 09:05:08 följande:
    jo fast det är ju bra att veta var vi ska vara ifall man blir försenad..
  • 0205

tittar ni på heroes btw? jag är såld.

• 0205

Fått förhinder, stryker mig från listan, nästa gång så

Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl.15.00 och sedan cafe kaffekoppen

Liten liten kanin
    matt(s)eve
    Godisråttan
    Lilla My (tidigare Indiebrud)
    Blendie

• 0205

Flytta vart?

matteve skrev 2007-12-13 11:26:46 följande:
    Hahaha, håller med Liten liten kanin! Jag vill också gifta mig! Jag menar, jag ska ju det, men det är för lång tid kvar!! Jag pratade med Matt igår, och om jag ska få flytta dit (och ha alla papper klara) efter smekmånaden, så måste vi gifta oss borgerligt nu ganska snart. För att få igång den långa processen... Å snart kommer han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ONSDAG!
  • 0205

godisråttan

Snart är det dags för att beställa drageérna, har du bestämt dig för vilketn färg?

HA EN UNDERBAR HELG ALLA!

• 0205

Är ingen tull, företaget ligger i England.

Frakten är runt 200 kr och om det blir tre st: jag, en annan tjej o du som ska beställa så delar vi ju på frakten så det blir ca 65 kr var.

Sen beror det ju på hur många drageer du vill ha. Det är ca 400 st i varje förpackning (jag ska ha två st.
    De guldiga o silvriga kostar ca 100 kr per förpackning.
    De röda, rosa o pastell färgade kostar ca 50 kr per förpackning.

Någon annan som är sugen att vara med? Choklad drageer som man kan dekorera med eller ge i favours.
    www.chocolatetradingco.com/search.asp&Keyword=dragees

Godisråttan skrev 2007-12-16 10:20:59 följande:
    vad kostade de inkl frakt och (tull?) och hur många var det?
  • 0205

hihi... javisst. Vi ska beställa i mitten av jan ungefär så det finns gott om tid o tänka

matteve skrev 2007-12-16 15:24:16 följande:
    åh! jättefina ju... kan man få tänka lite på det? Min blivande kommer på onsdag, så att jag kan prata med honom! Men skulle nog hjärte gärna (hihi) vara med och beställa!
  • 0205

Jajemen

Letar efter bröllop frisyr inspiration

• 0205

Halva BT ska skicka sina inbjudningar den dagen, så du behöver int oroa dig att du har snott idén

Liten liten kanin skrev 2007-12-28 15:28:10 följande:

Godisråttan - Vi har ju lixom snott din idé, så vi skickar dem den 13:e februari ju... Tja, snart å snart... Jo men det är snart! Herregud, inte ens 7 månader till bröllopet! Gaaaaahh... Måste nog gå å planera lite till! Hihi!
  • 0205

Någon mer som är på att beställa drageér än Godisråttan?
    Tänkte beställa dem nästa vecka.

• 0205

Jag kan inte vara med o fika, slutar kl 17 varje dag

Men ni kan ju överföra pengarna till mig.

Sen kan vi väl ta en fika en helg, eller vid 18 så jag kan vara med någon gång, skulle vara kul

• 0205

Kan inte söndag, ska ge en behandling kl 15 :(

• 0205

Godisråttan

Jag tycker vi gör så att vi ser hur många som ska vara med o beställa o sen ser vi hur mycket frakten blir per person. Sen beroende på hur många påsar man ska ha, o vilken färg, räknar vi ut totalkostanden per person o sen sätter ni in det på mitt konto o sen BESTÄLLER JAG tjoohooo snart har vi dem hos oss

Vilka ska ha, och hur många och i vilken färg?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008