Stockholmsbrudar 2008
JO det var super att du sa det, skulle bara informera om att jag är en förvirrad kvinna som inte ens hade förstått att det var i gamla stan
JO det var super att du sa det, skulle bara informera om att jag är en förvirrad kvinna som inte ens hade förstått att det var i gamla stan
tittar ni på heroes btw? jag är såld.
Fått förhinder, stryker mig från listan, nästa gång så
Officiell fikalista. Ljunggrens 11/12 kl.15.00 och sedan cafe kaffekoppen
Liten liten kanin
matt(s)eve
Godisråttan
Lilla My (tidigare Indiebrud)
Blendie
Flytta vart?
godisråttan
Snart är det dags för att beställa drageérna, har du bestämt dig för vilketn färg?
HA EN UNDERBAR HELG ALLA!
Är ingen tull, företaget ligger i England.
Frakten är runt 200 kr och om det blir tre st: jag, en annan tjej o du som ska beställa så delar vi ju på frakten så det blir ca 65 kr var.
Sen beror det ju på hur många drageer du vill ha. Det är ca 400 st i varje förpackning (jag ska ha två st.
De guldiga o silvriga kostar ca 100 kr per förpackning.
De röda, rosa o pastell färgade kostar ca 50 kr per förpackning.
Någon annan som är sugen att vara med? Choklad drageer som man kan dekorera med eller ge i favours.
www.chocolatetradingco.com/search.asp&Keyword=dragees
hihi... javisst. Vi ska beställa i mitten av jan ungefär så det finns gott om tid o tänka
Jajemen
Letar efter bröllop frisyr inspiration
GOD JUL!
Halva BT ska skicka sina inbjudningar den dagen, så du behöver int oroa dig att du har snott idén
Liten liten kanin skrev 2007-12-28 15:28:10 följande:
Pratar vi fika?
Någon mer som är på att beställa drageér än Godisråttan?
Tänkte beställa dem nästa vecka.
Jag kan inte vara med o fika, slutar kl 17 varje dag
Men ni kan ju överföra pengarna till mig.
Sen kan vi väl ta en fika en helg, eller vid 18 så jag kan vara med någon gång, skulle vara kul
Kan inte söndag, ska ge en behandling kl 15 :(
Godisråttan
Jag tycker vi gör så att vi ser hur många som ska vara med o beställa o sen ser vi hur mycket frakten blir per person. Sen beroende på hur många påsar man ska ha, o vilken färg, räknar vi ut totalkostanden per person o sen sätter ni in det på mitt konto o sen BESTÄLLER JAG tjoohooo snart har vi dem hos oss
Vilka ska ha, och hur många och i vilken färg?