• matteve

Stockholmsbrudar 2008

Hallå tjejer och ev. killar!

En fråga: vet ni om någon bra och inte alltför dyr bröllopsfotograf i Sthlm? Gärna City?! Skulle bli jättglad att höra lite rekomendationer

Tänk att jag har missat Sthlms tråden innan!?!

• matteve

Tack blendie!

Bra med kontakter! Jag har mailat lite olika fotografer, så får vi se sen. Men det är en djungel!

Jag bor i Haninge, en liten bit utanför Sthlm. Vi ska gifta oss den 9 augusti 2008, så det är en bit kvar - men mycket att planera!

Har inte hunnit kolla tråden helt än - men brukar ni träffas och fika? Låter trevligt!

• matteve

Officiell fikalista :
    Coffee house by george odenplan tisdag 4/12 kl 16.00?
    Liten liten kanin
    Godisråttan
    Indiebrud (som ska byta namn snart).
    Blendie(som kommer lite senare)
    Mitziemoe
    matteve (med 99% säkerhet!)

Har ni gjort de här tidigare?! Tycker att det är en superbra idé

0205: Tack!

• matteve

Tycker jag med Kul att utbyta tips och idéer... känns som jag står och trampar vatten just nu!

När ska du gifta dig, blendie?

• matteve

Oj, vad spännande!! Ja, vi har ju lite mer tid, men kan vara skönt att få lite tips från er som ligger lite längre fram i planeringen.

• matteve

låter verkligen jättesmarrigt! Toppen enligt mig... vilken cateringfirma väljer ni? Har inte börjat titta så noga efter catering, men det är väl snart dax!

Godisråttan skrev 2007-12-02 17:18:14 följande:
    Jag tror jag hittat cateringfirma nu.Parmarullader fyllda med en röra av mascarpone, soltorkade tomater och oliver Pepparmarinerad oxfilé med rosépepparsås och potatisgratäng Crème brûlée med mörk och vit choklad 225:- plus moms vad tycker ni?
  • matteve

Tycker att det verkar vara ett rimligt pris! :)

• matteve

Äh, kolla efter någon som ser förvirrad ut - alla kommer väl titta sig omkring?!

• matteve

JAAA, jag vill!! Skulle vara kul att kolla lite på papper.. Jag velar jättemycket när det gäller designen på våra kort!

• matteve

Du hinner säkert med... jag behöver nog inte stressa iaf! Vi får väl se imorgon, men det känns som om vi har mycket att babbla om!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008