• matteve

Stockholmsbrudar 2008

Jag gillar The Office, men det sänds ju bara en gång i veckan! Kanske tur det?!

Lilla lilla kanin: vad kul det ska bli att få se! Jag hade gjort ett inbjudningskort i mörkbrunt (i mitt galleri), men tycker kanske att det verkar för mörkt. Dessutom så anser jag att det är såååå snyggt med avlångt smala kort. Men det kanske blir dyrare att göra med kuvert å sånt.

Jag behöver inspiration! Vaddå, märks det att jag ser fram emot Ljunggrens? Nähä.

• matteve

Girls.. gissa vad som hände idag?

Min laptop is dead. Den luktar brandrök och är helt kaput. TADAAA!

Jahapp, får väl ringa försäkringsbolaget imorgon bitti! Typiskt va? Speciellt när min älskling finns på andra sidan jordklotet och vi har mest kontakt via Skype. Gahh!

Aaandas iiiiiiiin, andas uuuuut.

• matteve

Mitziemoe - tack, jo, blir väl "datorlös" ett tag framöver, men pappas dator kan man ju alltid gå in och checka lite på.

Godisråttan - åh, vad spännande!!! Låter supersnyggt! Har du bilder Låter också snyggt att mixa buketten lite, så det blir lite enhet i det hela. Champagne är ju en ruskigt snygg färg!

Lilla lilla kanin - JAG MED! Ska bli så kul! (ska plugga hela dagen, fast det är min födelsedag , så då tycker jag att jag faktiskt får ta morgondagen som en softar-dag med fika och inbjudningspyssel!)

Förresten, var ska vi ses? Ska vi gå tillsammans till Ljunggrens eller mötas där?

• matteve

hahahaha, Liten liten kanin ska det ju vara.. inte Lilla lilla kanin! (tänkte på en barnsaga! )

• matteve

Åh! Vad blev det för catering?! Å make-up? *nyfiken i en strut*

• matteve

Liten liten kanin: Jooo, just det Men vad skönt att ha det fixat!

Lilla My: Ahh, vad bra att du tagit fram lite priser så att vi kan jämföra. Svårt att veta annars!

Ja, men då ses vi imorgon allihop... Vad kul det ska bli! Hoppas att du kan komma Mitziemoe!

Kram på er alla!

• matteve

Åhhh, vad tråkigt att ni inte kan komma...

Ja, jag kommer, Godisråttan! Har sett fram emot det här efter flera dagars pluggande!

Tack Mitziemoe!

• matteve

Tack själv!! Kortet blev jättefint.. men istället för att ha en liten bild på oss "bakom" texten, så består hela framsidan av kortet, fast i ljusare ton. Jättecoolt! Får ta med och visa nästa gång

Nu ska jag sussa! Ha en bra dag imorgon!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008