Inlägg från: Thailand 08 |Visa alla inlägg
  • Thailand 08

Ledsen

Mina är 24,20 o 14 och hans 13 o 15
    Min fjortis bor här hela tiden,mina stora har samos o egna hus o hans 2 bor hos morsan i grann staden

• Thailand 08

Jag älskar barn och har bla jobbat som kommunal dagmamma.
    har altid kommit bättre överens med tånåringar o 20 plusare än dom i min ålder... jag började at sätta ut allt jag köpt på tradera o då gick han o la sej...

• Thailand 08

Varannan helg..dom säger inte ens hej utan bara klampar rätt in i rummet o där sitter dom vid datorerna förutom när det e mat

• Thailand 08

johansdotter: jag har redan satt ut 2 par skor ,servetterna mm
    Pratade med min 20 åriga tös nyss o hon tyckte jag klarar mej bättre utan karl.Hon hade räknat ut planerna ändå fast allt e / har varit så hemligt...men hon är ju blondin:) = SMART som mamma

• Thailand 08

Ja han sa ändå ikväll att jag är hans stora kärlekoch frågade hur vi gör med resan...jag var ju förbannad o sa att han kunde sälja den på blocket

• Thailand 08

heter Night-witch på tradera om nån vill handla billiga grejer*suck*

• Thailand 08

Vad menar du ? johansdotter?

• Thailand 08

Satans vad snabb du e med o skriva!!!
    menar du med ungar så NEJ inte ett ord på 4 år
    Jag är envis finne så jag tar inte tillbaka en enda auktion!!!
    gjort e gjort...nån annan kan få glädje av grejorna.punkt -slut

• Thailand 08

Han har aldrig slått mej.Däremot blev jag rejält misshandlad av mitt ex..träffade min nuvarande när jag o lillan fortfarande bodde på kvinnojouren..och nu rinner tårarna igen!!
    all gammal skit kommer ju tillbaka i tankarna...är jag INGET värd???har käkat medicin i 4 år för att jag knappt kan gå till affären ensam.

• Thailand 08

Vi ÄR själva..barn ledig helg *jippii vad skit kul det va!!'
    hade ju planerat att mannekänga i mina ny underkläder....
    Tur han sover annars tror han väl att jag chattar med snygga killa *S*

Svar på tråden Ledsen