Inlägg från: Thailand 08 |Visa alla inlägg
  • Thailand 08

Ledsen

hans förra X va pillerist ,missbrukare av tabletter
    Och jag är tvärt emot.Hatar all medicin,men nu är jag tvungen att ta en sort för att kunna gå till kiosken för att ens kunna köpa mjölk eller ett frimärke.Måste jag jämföras med en tablett missbrukare som gör allt för att kunna sno ett recept??

• Thailand 08

kan ju inte slänga mej framför tåget...min lilla fyller år på söndag

• Thailand 08

Miss lovely
    sov sött o låt inte mina bekymmer störa dej o din karl

• Thailand 08

Ni är ju helt underbara alla tjejer.nu är vi barnlediga tlls på söndag så jag ställer karl jäveln upp mot väggen imorn!
    Kaffe o 2 alvedon till frukost o sen börjar jag scanna av liite av minnet....vill han fortfarande att jag ska dra så får han skurborsten rätt upp i *ASG*
    Hörs imorn hur det gick...*fniss*

• Thailand 08

Känner jag karln rätt så "minns han inget" imorn....
    men JAG vet,har bevis av kloka tjejer

• Thailand 08

jippii får bo hos min tös!

• Thailand 08

Jag e kvar ,har försökt snacka men jag lipar bara.Fick dessutom meil o pris förslag från fotografen i thailand.1000:- 3 timmars fotning o 300 bilder på cd skiva: Kanon pris o SVENSK fotograf.Bara att avboka det oxå + restaurangen jag bokat 3 rätters middag + tårta.med finaste solnedgången på hela Koh Samui.Okej Han har betalat hela resan,men jag har planerat ALLT i minsta detalj och köpt massor med små saker jag hade tänkt ta med mej.Visst jag har suttit i jäkligt många timmar vid datorn,men hade jag nu fått chansen så hade han nog fattat i Thailand hur mycket jag fixat hemmifrån via mejl mm
    Ser knappt vad jag skriver för att tårarna rinner:
    JAG ÄLSKAR DEN DÄR FÖRBANNADE KARLSLOKEN! Och jag vill ha mitt bröllop som jag har slitit och planerat sen augusti-men allt känns ju helt kört :(

• Thailand 08

Hej gumman jag är hemma.har skrivit ut allt jag snackat om + foton med klänning o all annan planering.Ska lägga hela högen så han får läsa.Då kanske han fattar att jag inte chattar med andra killar utan att jag faktiskt har VÄNNER + att det tar tid o ett flertal meil för att få allt fixat. nu gällde det ju andra sidan jordklotet dessutom...

• Thailand 08

Stoppde auktionerna på tradera iaf. tillsvidare-behöver ett ärligt svar om vi ska ställa in alltihopa eller inte...det finns dom som har allvarligare problem i sina förhållande än vi.
    Mycket är nog missförstånd pga kommunikations problem!
    jag kanske har svårt att visa känslor,men all min planering sen 4 månader tillbaka är väl bevis nog för min kärlek?
    Men han vet ju bara om klänningen och champagne glasen jag köpt....
    Vill bara ha en bamse kram av min nallebjörn! då kanske jag slutar lipa så småningom.
    Ögonen är svullna som tennisbollar-skämdes imorse när jag var ute o rastade voffsingen.

• Thailand 08

johansdotter: Jag har aldig i hela mitt liv skött mej så bra som i detta förhållandet!
    visst får man komplimanger på krogen ,men det stärker ju bara mitt dåliga självförtroende.Skulle aldrig i livet klanta till det.Jag vet vad jag har o det vill jag behålla och pga det så kan jag bli jävligt svartsjuk o ilsken om nån brutta stöter på min karl.men det är nog mest för att jag inte vågar lita på nå´n.Men då är det ju självförtroendet igen...alla andra är snyggare o trevligare och jag är lika mycket värd som en pöl kattpiss...

• Thailand 08

god morgon /förmiddag missLovely
    Har kokat nytt kaffe o ska hoppa in i duchen.ska bara skriva ut sista sidorna oxå...
    hör senare.
    Jätte kram till er alla som tröstat och orkat "lyssna" på mitt tjöt. Ha en bra dag med era gubbar eller m2b

• Thailand 08

Hej tigerlinn. Vi har pratat o jag har lipat,han har läst allt jag skrev ut från mina skriverier...
    sa att fast vi rök ihop så ändrar det inte hans känslor för mej och han förstår att jag planerat allt i minsta detalj.
    Har visat bilder från restaurangen jag bokat mm.
    Han vill att jag hellre exploderar och blir förbannad istället för att knipa käft och hålla allt inom mej.Tycker att det är jättebra att jag har alla er på BT och snacka med....

• Thailand 08

Tgerlinn: du har fattat alldeles rätt...men sen har jag kanske formulerat mej fel eller nåt...han är INTE svartsjuk utan stolt över att jag får komplimanger av andra...det är ju jag som blir svart i ögonen om nån tjej stöter på honom!!
    men hur som helst...behöver inte avboka nåt! tur det inte gick käpprätt åt h-vete o med 100 inbjudna gäster!! Ojojoj...
    Nu gäller det ju bara oss 2

• Thailand 08

Nej..det blir ju inga gäster,bara vi 2 i thailand + en svensk fotograf

• Thailand 08

Men hallååå...du missuppfattade nog.Jag skrev bara att det var tur att det INTE var en massa inbjudna,nu när det krånglade till sej...Hade ju inte känts bra att behöva ringa runt och inställa allt då...
    Men nu blir det av ändå..och bara vi två ensamma + alla ni på BT :)

Svar på tråden Ledsen