Inlägg från: charmed |Visa alla inlägg
  • charmed

skor

åååh...jag har dansat sen jag var 3 år och har ägt sånna skor sen jag var tio år,jag får hem mina från både USA,pierto rica och kuba. Jag har folk där som skickar dom till mig så jag har ingen koll på vart man kan köpa dom annars. Jag kan iofs leta lite åt dig för att se om jag hittar
    Mina är tyvärr ursunkiga annars hade jag kunnat ge bort ett par om dom varit fräscha,har haft tävligt skor ocå men dom är sålda för länge sen då jag slutade tävla när jag blev 18

ska kolla runt lite

• charmed

funkar dansskor gjorda i kina?? vet nå bra sidor där nämligen...har nämligen tänkt mig beställa ett par snart till sommaren

• charmed

ja..det skulle vi definitvt kunna göra jag är så sugen efter dessa skor med ett par jeans och en snygg topp så har man hela krog outfiten klar

lilltjejan skrev 2007-11-01 22:01:56 följande:
    ååå du e ju en ängel kan ju hjälpa till me allting jue vi skulle ju kunna beställa ihop då kanske...
  • charmed

ja dom har nå speciella inlägg,jag vet inte riktigt vad dom kallas i sydamerika och USA har dom lite mer variation än sverige dock...här hittade jag alltid bara en massa svarta,silvriga och guldiga och alla såg typ likadana ut...lite små tråkigt tycker jag dock

lilltjejan skrev 2007-11-01 22:46:41 följande:
    eller hur å dom e ju så sköööna me
  • charmed

Nä tyvärr du får maila dom och fråga om sampla oris på just de skorna du vill ha och så nämna att bor i sverige så attd e kan räkna ut frakten. Det är ju en fabrik så egentligen ska det ju behöva beställas en hel pall med skor men de flesta har ju som sagt samples som man kan köpa

Ickaflicka skrev 2007-11-02 08:57:05 följande:
    Tittade på siten från kina, globalfashionaccessories, vet du ungefär vad skorna och frakten kostar?
  • charmed

Jag har letat mig tokig och har då bara hittat en liten affär på söder som har sånna här härliga skor men de finns inte kvar nu på samma adress. vet inte vad som hände.
    annars har jag bara sett de vanliga svarta skorna med öppen tå och de ser så tantiga ut. samma med de silvriga och guldiga.

Du kan ju starta eget och köpa in skorna du skulle känna multum

Ickaflicka skrev 2007-11-02 09:30:05 följande:
    Vilka härliga skor det finns i världen! Finns det verkligen inte en enda affär i Sverige som säljer såna här fina och sköna skor???
Svar på tråden skor