Design skrev 2008-01-03 19:27:30 följande:
*kikar in*Har kollat lite på eran tråd och undrar om man får komma med några funderingar? Jag har kommit så långt nu att jag ska beställa konsultation på någon klinik,frågan är bara var.... Såg att det är några stycken här som har gjort sin op på VK och ni verkar ju vara väldigt nöjda!Var det lång väntetid på konsultation?Fick ni vänta länge mellan konsultation och op?Vad har ni fått betala? Det står ju ingen prislista alls på deras hemsida...Tacksam för svar :)
Hej på dig,
jag har gjort mina på VK i april 2007. De kostade 47000 + 3000 i kapselförsäkring som dock är frivillig. Jag är jättenöjd med resultatet, lade in 310cc anatomiska geléhallon i varje bröst. Jag hade en knappt befintlig urammad 70 AAAAA-kupa innan, jag fick en 70 D med jättesnygg form som resultat. Jag fick vänta ca 1 månad på konsultation och hade prelbokat op. redan när jag bokade konsultation, så det gick bara en vecka mellan de båda. Charles är en kirurg med stort ego, men mycket skicklig då han har öga för vad som passar. Var medveten om att han gärna vil läga in mindre, så be honom om att få prova vad som han tycker är max och minimun att lägga in på dig, och fråga varför. Ha gärna med bilder på vad det är du vill få för resultat. Konsultationen tar ca 30 minuter med Charles, sedan får man prata ytterligare ca 30 - 45 minuter med en sköterska som går igenom allt praktiskt. Jag vet att det finns tjejer som upplevt Charles som stressad och otrevlig, men den erfarenheten har inte jag. Han var visserligen en timme sen till konsultationen, men han var enbart trevlig sedan. Fast han har världens största ego så är han en väldigt varm och trevlig person som får åtminstone mig att känna mig i trygga händer, (hur han nu lyckas kombinera de här båda sidorna vet jag inte).
Han är lite dyrare än andra, men väl värd pengarna, jag har inte haft några som helst bekymmer i efterhand, och nu är tuttisarna 8,5 månad och jättesnygga.
Lycka till, svarar gärna om du har flera frågor.