Inlägg från: jossan00 |Visa alla inlägg
  • jossan00

Bröstförstoring 11

är det ngn som har erfarenhet av östersjökliniken? läkaren heter Disa Lidman, är hon bra?

jag ska dit på konsultation och sedan op. de använder mentor inplantat, är det bra?

ska använda droppformade eftersom mitt problem är att jag är helt platt "över brösten" ska väl lägga dem under muskeln eftersom jag vill att det skall se naturligt ut.

• jossan00

jag måste få svar!!! snälla någon svara!

Jag op i tisdags släta runda koksalt, under bröst. på höger sida går det bra men på vänster svider det jättemkt i såret. jag kan inte vända mig eller göra något för det gör så ont, det känns varmare än på höger sida men jag kan inte se något för förbandet är i vägen, har iallafall inte läckt genom det. känns som om det är kladdigt under förbandet, liksom som om det läcker eller kryper. allt ser bra ut utanpå förband. är detta normalt? är ju inte så länge sedan op men jag tycker det har blivit lite värre det senaste dygnet, och på hö sida känns det inte alls så. annars känner jag mig allmänt mörbultad är öm i hela överkroppen.
    hur göra när man ska massera? jag fick nog aldrig någon beskrivning på det eller så var jag för drogad för att lyssna efter op.
    usch börjar bli riktigt orolig, det skulle ju kunnat vara så bra om det var lika som på hö sida.

Svar på tråden Bröstförstoring 11