• Jenniecarlsson

Vigsel på Gotland?

Någon annan här som planerar att gifta sig på Gotland i sommar och som bor på fastlandet? Vi gifter oss i Stenkumla kyrka den 26 juli 2008. Vore kul att utbyta tips och ideer=)

• Svar på tråden Vigsel på Gotland?
  • Jenniecarlsson

Gotland08: Tack för adressen till fotografen!

Syster Blå: Vi har oxå bokat ett av riddarrummen=)

Liinda_e: Vi har bokar riddarrummet med den höga sängen. Min svärmor är kompis med hon som äger hotellet så vi var där och tittade för ett par helger sedan och fick välja det rum vi tyckte var finast.=)

• Liinda_e

det med höga sängen är det vi bytte till!
    det andra rummet kändes så litet...

• Jenniecarlsson

Visst gjorde det! Mysigt med badkaret ihop med sovrummet dock men det andra rummet var bättre tyckte vi. Kul att vi ska bo i samma=) När gifter ni er?

• Liinda_e

9e oktober...det var tok mysigt bara vi på hotellet...och dom hade ordnat ett jättefin frikost buffe som var helvegetarisk bara för oss första dagen....sen måste dom ha sett vad vi gillade för dagen efter bröllopet hade vi beställt till rummet och då fick vi allt det som vi hade valt att äta dag 1

• Jenniecarlsson

De är verkligen supergulliga där! Var och kikade på era bröllopsbilder, kanonfina! Vi har iofs ett tag kvar innan vi får sova i den höga sängen (26/7)=)

• Liinda_e

ja det var ju minnst sagt ett tag....hehe
    var ska ni ha festen då?

• Jenniecarlsson

Vi har bokat Stenkumla bygdegård, den ligger i perfekt anslutning till kyrkan, ca 2 min att gå=)

• Jenniecarlsson

Nu har jag pratat med fotografen och han var inte bokad det datumet vi gifter oss så nu är han bokad och klar! Wohow! Tack för tipset om honom "Gotland08"!

• Gotland08

Det var så lite Ser fram emot helgen. Vi ska åka ner och kolla in festlokalen och prata med kockarna. Ska bli skönt att få en hel del på banan. Vi måste kolla in lokalen och se om vi får plats med runda bord. Vill helst ha det. Kan inte fatta att det bara är två och en halv månad kvar...

Svar på tråden Vigsel på Gotland?