Oktober 2008/Höstbrudar 2008?
Nån mer som gifter sig oktober 2008? Eller iaf hösten (sept, okt, nov) 2008?
Vi gifter oss 18/10 2008 i boo kyrka och kommer ha vår fest på lilla nyckelviken efteråt!
Nån mer som gifter sig oktober 2008? Eller iaf hösten (sept, okt, nov) 2008?
Vi gifter oss 18/10 2008 i boo kyrka och kommer ha vår fest på lilla nyckelviken efteråt!
Vi gifter oss i oktober , den 4 i strängnäsdomkyrka.
Vi gifter oss 15 nov 2008.
Vi gifter oss den 4:e Oktober!!
Hur tycker ni det känns undrar jag?
Jag menar, de flesta ska gifta sig i Juli, Augusti, men visst kan det vara kul att göra lite annorlunda, hösten är ju en otroligt mysig månad, tycker iaf. jag! :)
Sedan tänkte jag att man kan ju dra det till sin fördel, mkt. ljus, marschaller, lite mysigare stämning, löv längs kyrkogången osv..! Har ni något sådär höstigt eller bra tips?
Man hoppas ju bara på att det inte blir regn!
Vi gifter oss 18/10 2008. Lite osäkert än med datumet eftersom vi inte bokat festlokalen än.
Jag tycker det finns flera fördelar med att gifta sig på hösten. För det första känns hösten ofta lång och tråkig utan några högtider att fira. Vi känner inte heller någon som fyller år under denna period, så det händer verkligen INGENTING på hösten. En orsak om något att ha stor fest och sedan få något att fira alla höstar i framtiden. Sen kan ju hösten vara otroligt vacker med alla färger. Och de mörka kvällarna gör ju att man kan få så otroligt mysigt med tända ljus, marschaller, facklor...
Vi gifter oss 13 september
Jag ska också gifta mig i oktober. Det är dock precis bestämt så har inte kommit någonstans med planeringen ännu :)Hur långt har ni kommit? På vilket sätt tänker ni göra brölloppet så där extra höstigt? Blommor, kyrkan, dekorationer, kläder m.m. Vill veta allt!
Vi komemr att gifta oss den 25:e okt i Torslanda Kyrka. Har precis bestämt oss så nu är det mkt tittande i tidningar och surfande på nätet. Kyrka o präst är iaf bokad och det är ju det viktigaste
Hur går det i planneringen för alla höstbrudar ?
Bara bra här, hur går det för dig?
Det går så bra så! Nu har vi tillfrågat tärnor/beastman och värdpar. Kyrka, festlokal fixad och en del av dekorationen, samt mat och bröllopsresan! :) Känns som vi är på god väg.. här näst kommer kläderna, har börjat kika lite redan!
Jag längtar till bröllopsmässan i stockholm (grandhotel) då man kommer få ännu mer inspiration! Någon som ska dit?
Lycka till i allt :)