Inlägg från: evigkärlek |Visa alla inlägg
  • evigkärlek

Oktober 2008/Höstbrudar 2008?

Vi gifter oss den 4:e Oktober!!
    Hur tycker ni det känns undrar jag?
    Jag menar, de flesta ska gifta sig i Juli, Augusti, men visst kan det vara kul att göra lite annorlunda, hösten är ju en otroligt mysig månad, tycker iaf. jag! :)
    Sedan tänkte jag att man kan ju dra det till sin fördel, mkt. ljus, marschaller, lite mysigare stämning, löv längs kyrkogången osv..! Har ni något sådär höstigt eller bra tips?
    Man hoppas ju bara på att det inte blir regn!

• evigkärlek

Det går så bra så! Nu har vi tillfrågat tärnor/beastman och värdpar. Kyrka, festlokal fixad och en del av dekorationen, samt mat och bröllopsresan! :) Känns som vi är på god väg.. här näst kommer kläderna, har börjat kika lite redan!
    Jag längtar till bröllopsmässan i stockholm (grandhotel) då man kommer få ännu mer inspiration! Någon som ska dit?

Lycka till i allt :)

• evigkärlek

Aha! Din mormors bröllopsdag.
    Jag fick just veta att både min mor och mormor gift sig i oktober och jag ska göra detsamma, det känns lite kul att man för en tradion vidare..

• evigkärlek

Ja precis, det är det positiva med hösten, mer ledigt och välja på och ibland bättre priser också!
    Var ni på bröllopsmässan?
    Jag var där, man är inspirerad.. men känner också att tiden går sakta och att det mesta är fixat, rastlös blir man lätt !

Svar på tråden Oktober 2008/Höstbrudar 2008?