Oktober 2008/Höstbrudar 2008?
Vi komemr att gifta oss den 25:e okt i Torslanda Kyrka. Har precis bestämt oss så nu är det mkt tittande i tidningar och surfande på nätet. Kyrka o präst är iaf bokad och det är ju det viktigaste
Vi komemr att gifta oss den 25:e okt i Torslanda Kyrka. Har precis bestämt oss så nu är det mkt tittande i tidningar och surfande på nätet. Kyrka o präst är iaf bokad och det är ju det viktigaste
Hur går det i planneringen för alla höstbrudar ?
Hej tjejer
I torsdags testade jag min allra första bröllopsklänning. Herregud, blev så tagen att jag nästa började lipa. Som tur var så var jag ensam, hade min tärna varit med hade definitivt tårarna börjat komma.
Vårt stora problem just nu är att vi inte fått tag på en festlokal än. Nån från Gbg som vill tipsa?
Vet iaf att vi kommer att boka Egytpen till bröllopsresa. Nu väntar vi bara på att resorna släpps. Nån som vet när resorna till hösten släpps?
Jo, prövade vigselring i torsdags också. Vet hur jag vill ha det, måste bara kolla lite priser osv.
Längtar en massa till bröllopsmässan. Här i GBG är den på Konserthuset den 8-10 feb. Jag ska gå dit med mina två systrar. Ska bli mysigt!!!
Hihihi vi kommer inte skicka ut inbjudningarna förrän 6-7 veckor innan så det är en hemlis för våra vänner. Vi har varit förlovade i 6 år och de har precis som jag (hade) gett upp hoppet tror jag
Våra små familjer vet om det och det är ju egentligen viktigast!
Jag bor i Göteborg så jag ska gå på bröllopsmässan nästa helg tillsammans med mina 2 systrar. SKa börja dagen med en hotellfrukost nånstnas i city och sen gå och låta oss inspireras!!!
Aha, min m2bs mamma är från Småland så vi var inne på Vimmerby ellar Mariannelund först men kände att det blev lite för kämpigt att släpa ner alla dit. Vilken stad i Småland? Är ni därifrån?