Inlägg från: Pingi |Visa alla inlägg
  • Pingi

Oktober 2008/Höstbrudar 2008?

Vi gifter oss i oktober , den 4 i strängnäsdomkyrka.

• Pingi

Bara bra här, hur går det för dig?

• Pingi

Jag kommer att vara där på söndagen. Hoppas på lite bra inspiration.

• Pingi

Tror dessa resor släps snart, vi var hos resebyrån och fixade med bröllopsnatten och de föreslog att vi kanske skulle fundera på Egypten som bröllopsresa och att resorna skulle släppas inom de närmaste veckorna lät det som, hon var faktiskt förvånad att de inte släppts än.

• Pingi

Hej!
    Jo då allt går bra, de stora sakerna är bokade och har liksom du småsakerna kvar, dock driver dem mig till vansine för tillfället då de tar mycket mer kraft och enregi än de stora. Bor i en stad där servie tydligen inte är av intresse ingen har några bilder eller förslag och man brukar få återkomma en så där 4ggr innna man ens får prata med någon som är behörig att ta emot en bokning. Tur att vi inte ska gifta oss här.

• Pingi

Jag var på mässan, jätte trevligt och jag fick en del bra tips som jag ska följa upp. Annars så har jag redan fixat massor så mycket kändes inte relevant längre, skulle gått förra året.
    Jag planerar att sicka ut inbjudningarna redan i Maj och ha osa aug för säkerhetskull så de inte försvinner under någons semester.
    När hade du tänkt dig?

Svar på tråden Oktober 2008/Höstbrudar 2008?