• Lindaah

Planera bröllop på tre veckor

Japp nu är nästan allt klart..
    Vi fick nydligen veta att vi var tvungna att flytta till USA men sambons jobb så tre veckor har vi lyckats med följande:
    pst..Vi gifter oss den 17/11
    Bokat Engelbrekts kyrkan här på Östermalm (nära hem)
    Fixat fram en präst (fick dock betala 2000:-...)
    Köpt klänningen, alla detaljer plus våra barns kläder (har skor kvar)
    Fixat ringarna (hämtas i dag hos smeden
    Fixat lokal till champange skålen efteråt.
    Bokat clas på hörnet åt våra 40 gäster..
    bokat in alla långväga gäster in på hotell.
    Beställt blommorna, bokat frisören.
    köpte rispåsarna här av en från Göteborg i dag som ska skicka dem.
    I dag har jag köpt dekorationer till pogrammen och borden (murgröna och pärlor)
    Ja, någon som tror på att detta går vägen?
    hi hi alla ni som planerar i år, här ska ni få se på att man kan göra det på tre veckor;
    Vänligen/Linda

• Svar på tråden Planera bröllop på tre veckor
  • Lindaah

Tack, nu har jag lagt in lite bilder på galleriet:)

• Äntligen är det min tur

Syns inte.... Väntar.... hhahaha....

• Lajsan

måste göra det synligt för oss....

• Lindaah

Hmm jag som lade in bilderna i galleriet hi hi kan inte ni hjälpa mig om jag gjort något fel?

• Lajsan

det finns en ruta där det står visa för allmänheten el liknande där du får kryssa i tror jag

• Lindaah

ok då fixar jag det, tack!!

• Offis

Hejsan! Häftigt att planera allt på tre veckor!! Har du haft tid för annat??

Är jättenyfiken på bilderna!! Funderar på om du kanske inte har godkänt att bildgalleriet ska vara synligt för andra. Annars kan man ändra det om du går in på "Inställningar" under rubriken "Kontoinställning" som du kan hitta rätt långt ner på högersidan när du är inne på kategorin "Medlem" som finns högst upp på bröllopstorget. Rörigt!!! förlåt! Men hur som helst... när du klickat på "Inställningar2 kan du "scrolla" ner och där kan du kryssa för vilka sidor du vill visa för alla oss är på BT

Lycka till!!

• Lindaah

Vad ni e söta och hjälpsamma, hi hi och jag som jobbar heltid med internet forum på annat håll (skäms)..kolla nu om bilderna syns, ska adda lite fler pst....annars finns jag på facebook..Linda Helin

• Lajsan

nu syns det! ska kika och kolla på dom också

• Äntligen är det min tur

Jättefina. Snyggt diadem med bling bling. Lööve it....

• Offis

Åh, nu syns bilderna! Vad fina ni var!! Insåg att jag skrivit högersidan ist för vänstersidan, men du förstod iaf

Lycka till nu med USA!!

• Lindaah

Tack, vi vart iaf hel nöjda med vårt bröllop trots korta planeringen blev det ändå ganska ordenkligt och fint med alla detaljer tack vare all hjälp.

Svar på tråden Planera bröllop på tre veckor