Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

BT:s nya regler annonsering m.m.

Så i stort sett ska vi ta bort alla länkar och alla bildgallerier?

Ta bort funktionerna då med länkar och galleri.

De allra flesta har bilder i sina gallerier som är inspiration för våra kommande bröllop. Får dom inte vara kvar om jag själv inte hållit i kameran?

• bridesilly

Ingen som vet svaret på mina frågor?

• bridesilly

Vad får jag ha i mina länkar som finns på min sida?
    Är det endast tillåtet med bilder som man tagit själv i sitt galleri?

Har för tillfället plockat bort allt även fast jag inte har något företag för jag har fortfarande inte kläm på vad man får och inte.

• bridesilly

Men om bilden är ex en tärnklänning som man har tänkt köpa/har köpt då får man alltså inte skriva företagets namn men man ska ange vart bilden kommer ifrån????

• bridesilly

Haha köpa den av mig själv... Nee jag ska inte köpa den av mig själv jag har inget företag överhuvudtaget så jag ska köpa alla mina bröllopsrelaterade pryttlar

• bridesilly

å på vanlig svenska vad gäller då isåfall min sida med länkar? där får heller inte finnas något som man kan tjäna på själv? så om man som jag inte har något företag som säljer något är det okej att länka till andra företag?

• bridesilly
    bridesilly skrev 2007-11-12 20:42:24 följande:
    å på vanlig svenska vad gäller då isåfall min sida med länkar? där får heller inte finnas något som man kan tjäna på själv? så om man som jag inte har något företag som säljer något är det okej att länka till andra företag?
    Ingen som har svar?????
Svar på tråden BT:s nya regler annonsering m.m.