BT:s nya regler annonsering m.m.
Jag förstår inte varför d blir såhär, hur ska man då kunna få tips och råd, riktigt dåligt tycke rjag
Jag förstår inte varför d blir såhär, hur ska man då kunna få tips och råd, riktigt dåligt tycke rjag
herregud, det låter som ni stänger in er lite, och säger emot er själva i redaktionen....antingen får man göra reklam eller inte...och ja tyvärr så tror jag fler och fler kommer tröttna på BT i så fall, jag börjar redan nu bli tveksam...
ja, jag tycker att d är ju ändå reklam för den sidan man tipsar om...menar om man tipsar om t.ex en hobbyaffär så är ju det roligaste att den affären får en ny kund, då har man ju hjälpt d företaget, visserligen inte till egen vinning....krånglit och förklara men hoppas ni fattar någolunda...och vill ni att folk ska behöva tänka på varenda liten grej man skriver om nu eller vad?
aha då är jag med, har en hjärna som en boxer idag haha
Upprörd???? jag e inte upprörd, tycker d bara e krångligt...och alldeles för mycket text om massa annat i info, men d e vad jag tycker...
Men om ni inte kan kolla d till 98% så att säga, varför denna policyn då? menar slinker en emellan blir ju fler och fler upprörda...jaja ingen idé och diskutera, d e bestämt och d får bli som d blir.
Vet vad reklam e men ändå...många kommer ju trilla emellan på ett eller annat sätt..jaja blir bara krångligare och krångligare diskution...alla har inte högskole poäng här...
Jaha så man störs av tips och så? Jösses då har man inget här och göra...även om d e till medlems förmån.. så tycker jag inte d e fel...men men...