Inlägg från: DetOrdnarSig |Visa alla inlägg
  • DetOrdnarSig

BT:s nya regler annonsering m.m.

zukigirl skrev 2007-11-12 21:57:24 följande:

*s* Själva trådstarten är okej men länkarna skulle inte varit där.
    Men det är sånt här som jag tror är så förvirrande angående detta med länkning. Min inställning till dessa regler har varit att eftersom jag inte har några vinstintressen i något bröllopsrelaterat, så har jag inget att frukta. I Kina-klänningstråd-starten finns då länkar till ett antal företag, men då zukigirl inte har något vinstintresse i dessa företag så måste ju detta vara ok, eller? De finns ju där med ett klart syfte: att man ska kunna kolla in det vi diskuterar i tråden. Dessa länkar hjälpte mig när jag var ny annars hade det tagit många timmar att ens orientera mig om var jag ska leta. Menar ni alltså att dessa länkar inte är ok?
  • DetOrdnarSig

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-13 08:54:53 följande:

Problemet är ju att man inte får tipsa i trådstarten.
    Ah! Så när nuvarande Kina-tråd "går ut" så kan någon starta en ny och sen kan jag gå in som första inlägg och säga "Dessa är några av de Kina-företag vi brukar diskutera här"?
  • DetOrdnarSig

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-13 09:08:57 följande:

Bra fråga. Teoretiskt sett så ja, men jag måste faktiskt kolla med Johan i den frågan.
    Tack! Jag försöker inte alls vara svår eller "sätta dit er" på något sätt utan jag undrar verkligen eftersom för mig var det fasen så att utan Kina-klänningstråden och de där länkarna hade jag sannolikt inte haft något bröllopsdatum bokat idag, så för mig var det de ultimata tipsen.
Svar på tråden BT:s nya regler annonsering m.m.