Inlägg från: MissLovely |Visa alla inlägg
  • MissLovely

BT:s nya regler annonsering m.m.

Ne men jag tycker att ni borde skriva lite tydligare på vad man får och inte får göra. Ex.

Får/får inte skriva sin länk på profilsidan.
    Får/får inte skriva sin mail i trådar för att dela med sig utav tips.

o.s.v.

För det verkar vara fler än jag som är liteförvirrade och inte vet vad man får och inte får göra.

Hoppas verkligen att ni fixar så man får länka till sin egna bröllopshemsida, annars tror jag att ni komeer förlora flera kunder eftersom är här för att dela med oss och få tips av de som redan är gifta.

• MissLovely

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-12 16:12:58 följande:

Saxat från nya policyn:ForumetI Bröllopstorgets forum gäller följande:? Man får inte posta e-post adresser i foruminlägg, inte heller övriga kontaktuppgifter som mobil- eller telefonnummer tillåts. ? Oberoende tips måste skrivas ut i sin helhet direkt i forumet. Länkar i inlägg är tillåtet om det är fråga om oberoende tips. Postar man däremot ett inlägg med en länk till ett företag man äger/driver eller har någon motsvarande nära koppling till kommer vi att debitera medlemmen för detta.
    Nu börjar det bli lite tydligare
  • MissLovely

Bra Pumpkin!!!

Nu börjar det klarna lite. Ni kanske borde gå ut med den informationen igen!!

• MissLovely

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-12 16:16:43 följande:

Det har ju stått där hela tiden
    Jo, men det har nog varit tydligt för er. Men tydligen inte för flera av oss då många har missuppfattat reglerna.
  • MissLovely

Oj nu kanske du missförstår mig. Jag menar med hemsidan, och övriga saker

• MissLovely

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-12 22:32:24 följande:

Straffavgift är möjligen klumpigt uttryckt, men självklart har BT rätt att ta betalt för annonsering.
    Hur kan ni ha rätt att straffa?? Dina ord "ta betalt för annonseringen" är bara annat ord för att straffa. Det förstår jag inte hur ni kan göra, räcker det inte med att stänga av kontot på någon?

Är ni säkra på att detta är lagligt?
  • MissLovely

Straffavgift??? Har ni lagen vid er sida när ni gör detta?

Om ni har det i så fall är nog er skyldighet att nämna det i reglerna

• MissLovely

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-13 11:06:56 följande:

Ja. Och det står redan om straffavgift i reglerna, och man får väl då som ny (eller gammal som tittar igenom reglerna för första/andra/tredje gången) utgå från att BT vet att de får och inte får göra.
    Har jag nämnt att BT inte vet vad de gör??

Ursäkt mig att man inte ens får ställa en fråga här!! Otrevlig behöver du inte va!!
  • MissLovely

Den frågan va till Johan o inte till dig föresten. O jag frågade eftersom du sa att det är bättre att han svarar på det eftersom du me e osäker på en del saker.

• MissLovely

Ok.

Då vet jag bättre vad reglerna gäller

• MissLovely

Kom på en sak jag inte förstår.

Du skrev "Så länge som du själv eller någon i din närhet inte kan tjäna på det. " i ett inlägg.

Men jag förstår inte varför man inte får länka om det är någon annan som tjänar på det. Jag menar att jag får inga pengar om jag länkar till min kompis sida som äger en frisörsalong och gör mitt hår.

• MissLovely

Eller så hänvisar jag för att någon frågar vart gör ni er uppsättning i Jönköping?

Så alla andra ska få länka men inte jag endast för att frisören är en kompis till mig.

• MissLovely

Jättebra. Är lite nyfiken av mej. Detta var dock bara ett exempel

Svar på tråden BT:s nya regler annonsering m.m.