Inlägg från: bumblebee jonis |Visa alla inlägg
  • bumblebee jonis

Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar

Ska nog ha dem på en ordentlig ställning. Hade vissa funderingar på att ha dem på varandra direkt men det verkar som att det är väldigt svårt att skära tårtan då. Är nog mer stabilt med en ställning. Funderar på en sådan som går i en böj med tre våningar och sen låta dekorationen på något sätt binda samman tårtorna uppifån och ner till den sista.

• bumblebee jonis

Är nog lite vilse i kolan men - fl? Vad är det? Blev lite nyfiken

• bumblebee jonis

Det där med stubbar är ju också en idé!
    Både fint och billigt

• bumblebee jonis

Vi har björkar i trädgården som vi funderat på att ta ner och annars har vi möjligheten att såga hos min mamma eller min sambos pappa...

Vad har ni tänkt att ha för fat till tårtorna?

Såg en annan idé idag också i en annan tråd. De funderade på att använda sig av glascylindrar/vaser i olika höjder, sen dekorera innanför glaset med blommor.

Fick svar på den svängda tårtställningen idag... Blir ca 20 bitar som får plats på varje bricka. So far so good!Men tårtorna kan bara vara ca 7cm höga. Är inte det ganska lågt? Ser framför mig ganska höga tårtor till vår bröllopstårta...

• bumblebee jonis

Sorry! Satt och drömde mig bort lite och skickad visst iväg inlägget en stund efter jag skrivit det. Såg därför inte att du hade uppdaterat.

Fina ballonger! Gillade att det var en enkel och en med stilfullt tryck på. Kan nog bli riktigt fint!

• bumblebee jonis

Jag gillade dom!
    Undrar om vi ska ha ballonger...? Har inte tänkt på det på ett tag...

Just nu är det så mycket som snurrar i huvudet men ändå inte...(!?!)

• bumblebee jonis
    bridesilly skrev 2007-12-03 18:24:44 följande:
    Men hej är det här ni är
    Har du inte hittat oss innan? Var inte meningen att tappa bort dig på vägen...
  • bumblebee jonis

Vi ska ha färgtema vitt, lila, grönt och silver! Det gröna blir det nog mest växterna (tex murgröna) som står för

Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar