Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Mina bilder

Jag har inte riktigt förstått de nya reglerna angående mina bilder i mitt galleri. För säkerhets skull vill jag nu fråga om tex min bild på min klänning är ok då det står en www adress över den?? Jag har ingen som helst lust att bli debiterad!! Men det är den klänningen som jag har beställt och det finns inga andra bilder på den - givetvis vill jag visa min brudklänning i galleriet..
    Kan någon ge mitt ett svar?

• Svar på tråden Mina bilder
  • stenbruden

Jag vet inte riktigt men jag läste i en annan tråd att om man gör reklam så kan man debiteras för det och utsparkad. Men får man ingen varning?? Om man n har gjort det omedvetet.. Inte så lätt det här.
    Någon moderator som kan hjälpa till????

• stenbruden

Så här stod det förresten:

Presentationssidan är alltså från och med nu helt stängd som reklamkanal. Upptäcker vi överträdelser mot denna regel kommer vi att debitera straffavgift samt stänga av berörd medlem från Bröllopstorget. Reklamförbudet gäller även alla former av bilder som man har såväl på presentationssida, i bildgallerierna eller som signaturbild.Vet man med sig att man har reklam på sin presentationssida bör man således avlägsna detta material omgående alternativt lämna Bröllopstorget.

Men hur ska man veta vart gränsen går för reklam????? Vi som är privatpersoner och inte medvetet vill göra reklam kan ju göra det av okunskap.

• stenbruden

Tack alla för svaren, nu känns det lite bättre! Lite snurrigt fortfarande vad gäller bilder dock. Så om man har en bild på ett par skor tex - räcker det då att namnge den med skobutikens namn? Måste man verkligen det? Kan ju vara svårt att veta vad man ska kalla alla bilder..
    Men jag är lättad över att man blir varnad först så man har en chans att veta om att det är fel.

Tack igen Ska göra mitt bästa för att det ska bli rätt. Tur att man inte jobbar med något bröllopsrelaterat

Svar på tråden Mina bilder