• Liinda_e

Jag ger mig!

snart följer jag med er....
    går ni finns snart inte bt kvar..det är ju personerna som gör bt...

faaaaaaaaaast! å andra sidan förstår jag många av dom nya reglerna som behövs för att driva en sight...

• Liinda_e

sessan vill inte vara med...hon kan ju aldrig prata om sej och sitt liv...vilket råkar vara hennes företag....
    tråkigt att hon känner så,vi kommer ju sakna henne!

• Liinda_e
    Liinda_e skrev 2007-11-14 10:57:33 följande:
    sessan vill inte vara med...hon kan ju aldrig prata om sej och sitt liv...vilket råkar vara hennes företag....tråkigt att hon känner så,vi kommer ju sakna henne!
  • Liinda_e

pumkin.jag förstår det! faktist!
    men det är synd att hon ska känna så.för hon gööör faktist en VÄLDIGT stor del av bt.

• Liinda_e

därför blir vi så här upproriska vi vill ju ha kvar sessan...alltså att hon ska vilja stanna för sin egna och våran skull...även om det betyder att INTE prata om sitt företag!

• Liinda_e

pumpin ..vi vet vi vet...bara lite sorgligt så som allt blivit

• Liinda_e

Pumpkin - 5 juli 2008 :
    [citat]
    Förresten, ni var toppenfina på bröllopet!

tack så mycket

• Liinda_e

kan säga att jag såg senast igår ngn som heter samma nick som sitt företag och dessutom gjorde reklam...den tråden stängdes aldrig.....

• Liinda_e

jomen vi kan ju inte bli små poliser allihopa,det skulle ju totalt sabba stämmningen här som förövrigt är helt underbar!

• Liinda_e

typ sessan som fick anmälningar både hitan och ditan så fort nästan hon gjorde ett inlägg!

• Liinda_e

håller med NÅGON bverkar inte gilla sessan och försökt göra allt för att anmäla henne heeela tiden

• Liinda_e

som det har varit för sessan är ungefär som att jag aldrig skulle få prata om mitt egna jobb här med mina vänner inte kunna hjälpa dom när jag kan osv

men jag kan aldrig prata om att jag är massör då förstår jag...

jag kan inte skriva i presentationen vad jag jobbar med...osv?
    för då är det reklam för mej?
    är så det har varit för sessan,så förstår jag att hon gått

• Liinda_e

men jag är massör med eget företag..
    om du frågar mej vad det är som gör ont i ryggen får jag inte svara?
    om jag kan tipsa om bra stretch tekniker osv lr berättar om en dag på jobbet så gör jag reklam?

jo jag förstår allt detta med att man inte får göra reklam vad jag inte förstår är att man inte får prata om sitt liv.
    allt är reklam! allt!
    men man måste väll dra en gräns där ngn faktist går in i en tråd och försöker sälja sej inte bara pratar...
    det är ju knäppt

• Liinda_e

oj det blev diffust..
    jag menar gränsen borde ju gå där man faktist säjer sina priser lämnar telefon nummer osv

att man som privat person pratar om sitt liv som för egna företagare är = sitt jobb är inget konstuigt och absoklut inte reklam i den bemärkelsen ...tycker jag iaf

Svar på tråden Jag ger mig!