• Waersta

Jag ger mig!

Nu har BT fått som de vill, de har blivit av med den starkaste och absolut bästa personen här inne, hon som spred glädje åt alla, delade sina idéer med de flesta.
    Inte älskad av alla tyvärr, men många saknar Sessan.

Jag kommer göra precis som Sessan, ta en paus från BT, utan Sessan finns det inget BT alls för mig!
    Sessan var mitt BT.

• Svar på tråden Jag ger mig!
  • Ernhake

Håller med dig om att Sessan bidrar med mycket av det som är roligt här på BT

• jenba

jag vet inte om jag förstår??? får hon inte vara med alls? men som privatperson? som en egen bröllopsplanerare? eller vad är det jag har missat???

• Liinda_e

snart följer jag med er....
    går ni finns snart inte bt kvar..det är ju personerna som gör bt...

faaaaaaaaaast! å andra sidan förstår jag många av dom nya reglerna som behövs för att driva en sight...

• Liinda_e

sessan vill inte vara med...hon kan ju aldrig prata om sej och sitt liv...vilket råkar vara hennes företag....
    tråkigt att hon känner så,vi kommer ju sakna henne!

• Pumpkin

Hon får visst vara här, hon har valt själv att ta en paus.

jenba skrev 2007-11-14 10:56:27 följande:
    jag vet inte om jag förstår??? får hon inte vara med alls? men som privatperson? som en egen bröllopsplanerare? eller vad är det jag har missat???
  • Anja 19 juli 2008

Vad har hänt? Vem är Sessan och varför har hon fått lämna BT????

• Liinda_e
    Liinda_e skrev 2007-11-14 10:57:33 följande:
    sessan vill inte vara med...hon kan ju aldrig prata om sej och sitt liv...vilket råkar vara hennes företag....tråkigt att hon känner så,vi kommer ju sakna henne!
  • Tess 08

Nej tjejer!
    Vi ska få tillbaka sessan, försvin inte nu!
    Vi behöver alla tips och hjälp & därför är vi här,
    det går säkert att lösa!
    STANNA!
    Kram tess

• Pumpkin

Det är jättetråkigt, visst, men tyvärr så gör hon väldigt mycket reklam och det ÄR inte tillåtet att prata om sitt företag osv.

Liinda_e skrev 2007-11-14 10:58:29 följande:
  • Pumpkin

Hon har valt att lämna BT eftersom hon inte (som jag uppfattar det) gillar de nya reglerna och de krav som då ställs på henne som är egen företagare att inte på något sätt göra reklam för sin verksamhet.

Men hon FÅR jättegärna vara här.

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-11-14 10:58:06 följande:
    Vad har hänt? Vem är Sessan och varför har hon fått lämna BT????
Svar på tråden Jag ger mig!