• Waersta

Jag ger mig!

Nu har BT fått som de vill, de har blivit av med den starkaste och absolut bästa personen här inne, hon som spred glädje åt alla, delade sina idéer med de flesta.
    Inte älskad av alla tyvärr, men många saknar Sessan.

Jag kommer göra precis som Sessan, ta en paus från BT, utan Sessan finns det inget BT alls för mig!
    Sessan var mitt BT.

• Svar på tråden Jag ger mig!
  • Pumpkin

Men det är ju inte VI som startar trådar om lillSessan?! Vi svarar bara på frågor som startas i såna här trådar. På inget sätt är det meningen att hänga ut henne, men ända sedan hennes nickname ändrades har hon varit i hetluften, om inte förr.

Majsis2008 skrev 2007-11-14 11:10:53 följande:
    Pumpkin: Indirekt så gör ni ju d....menar har ni nämnt nåt annat namn i såna här trådar än sessans?Och visst har hon fått en anmälan så ska hon ju göra nåt åt d hon gjort, och vem har tatt bort in länk till hemsidan och alla andra bra tips länkar hon hade på sin sida....förstår inte avundsjuka människor...
  • Tess 08

Självklart ska reglerna följas av ALLA, men det är trist att lillsessan har valt att inte vara kvar.
    Hon har mycket att tillföra och en stark personlighet.
    Hoppas bara att inte ni andra också försvinner!

• snofsan

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-14 11:11:42 följande:

Men alla verkar inte förstår och/eller acceptera det, så jag var bara tvungen att skriva det. Det är lite orättvist att skylla allting på BT faktiskt.Men bra att du vet det i alla fall Förresten, ni var toppenfina på bröllopet!
    Jo jag fattar... men som Majsis2008 skriver e juh allt verkar som att de ska hackas på sessan.... ja har sett ganska många sidor där fotografer å andra företag som gör TYDLIG reklam...
  • bridesilly
    Usch va trist. Sessan var min inspirationskälla på BT som hade svaret på allt man undrade om stort och smått!
  • Pumpkin

Ja, fotografer har också varit ett stort problem på BT och vi jobbar hela tiden för att ta hand om den reklamen också. Men då är det ju också viktigt att vi får in anmälningar så att vi får reda på det, för vi kan inte hitta allting själv.

Och som sagt, det är inte från vår sida det startas trådar om lillSessan, vi bara svarar på frågor.

snofsan skrev 2007-11-14 11:14:59 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-14 11:11:42 följande: Jo jag fattar... men som Majsis2008 skriver e juh allt verkar som att de ska hackas på sessan.... ja har sett ganska många sidor där fotografer å andra företag som gör TYDLIG reklam...
  • Liinda_e

Pumpkin - 5 juli 2008 :
    [citat]
    Förresten, ni var toppenfina på bröllopet!

tack så mycket

• Sosofofia

Har du anmält det till BT då?

snofsan skrev 2007-11-14 11:14:59 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-14 11:11:42 följande:
    Jo jag fattar... men som Majsis2008 skriver e juh allt verkar som att de ska hackas på sessan.... ja har sett ganska många sidor där fotografer å andra företag som gör TYDLIG reklam...
  • Liinda_e

kan säga att jag såg senast igår ngn som heter samma nick som sitt företag och dessutom gjorde reklam...den tråden stängdes aldrig.....

• snofsan
    Sosofofia skrev 2007-11-14 11:20:02 följande:
    Har du anmält det till BT då?
    nej
  • Pumpkin

Sånt ska absolut anmälas så att vi kan byta nick osv!

Liinda_e skrev 2007-11-14 11:20:41 följande:
    kan säga att jag såg senast igår ngn som heter samma nick som sitt företag och dessutom gjorde reklam...den tråden stängdes aldrig.....
Svar på tråden Jag ger mig!