• Waersta

Jag ger mig!

Nu har BT fått som de vill, de har blivit av med den starkaste och absolut bästa personen här inne, hon som spred glädje åt alla, delade sina idéer med de flesta.
    Inte älskad av alla tyvärr, men många saknar Sessan.

Jag kommer göra precis som Sessan, ta en paus från BT, utan Sessan finns det inget BT alls för mig!
    Sessan var mitt BT.

• Svar på tråden Jag ger mig!
  • lilltjejan

Sessan utgör en stoor del av BT för mig.. så for ja såg att hon skulle pausa så sjönk ja ihop... trist att det ska behöva bli så här...

ok d flästa vet väll vid det här laget att hon har ett företag men i forumen ser inte jag att hon gör reklam för sig själv... hon tippsar om massor med sidor men ingen som hon vinner på själv att tippsa om... hon hjälper ju tillome folk att beställa från andra företag än hennes eget...

tror ja talar för många när ja säger: VI BEHÖVER DIG HÄR SESSAN din kunskap å humor är guld värd...

• Pumpkin

Ja, vi tycker i alla fall att vi gör vårt jobb som vi blivit tilldelade. Självklart fäller vi inte för reklam om det inte är reklam, så de gånger Sessan fått en varning/blivit tillsagd så har det varit reklam, medvetet eller omedvetet.

Sosofofia skrev 2007-11-14 11:54:34 följande:
    Jag kanske är korkad men OM NÅGON har anmält sessan heeeeeeeela tiden och inte haft grund för det så borde väl inte BT ha tagit bort/sagt till???:-SSom sessan själv sa till mig vid ett tillfälle: på BT får man inte vara så känslig...Jag börjar tycka lite synd om moderatorern istället... De sköter väl bara sitt jobb?
  • Pumpkin

Ja, det finns många som stör sig på all reklam hon har fått genom forumet.

Liinda_e skrev 2007-11-14 11:46:56 följande:
    håller med NÅGON bverkar inte gilla sessan och försökt göra allt för att anmäla henne heeela tiden
  • Duchess

Jag är själv moderator på ett annat stort forum, och jag vill bara säga att jag tycker att ni som börjat jobba som moderatorer här gör ett jättebra jobb!

Det är verkligen inte lätt att vara moderator. Man kan ofta hamna i kläm när man ska försöka upprätthålla forumreglerna. Dessutom får man ta itu med en hel del skräp som de flesta vanliga forumdeltagare aldrig ens hinner notera.

Personligen tycker jag att det är ett klart lyft för BT att man rekryterat aktiva moderatorer, så jag fortsätter hänga här lite smått även om jag redan är gift

• Lady o Lufsen

Men det kan väl inte vara så svårt att ta till sig BT´s regler??

Sedan att personen är trevlig, ett lyft, snäll eller alldeles underbar är en helt annan sak...annars så skulle ju inte regler behöva följas av alla!

• Pumpkin

Tack så jättemycket Duchess, kul med andra som vet vilket jobb det innebär att vara moderator!

Duchess skrev 2007-11-14 12:54:13 följande:
    Jag är själv moderator på ett annat stort forum, och jag vill bara säga att jag tycker att ni som börjat jobba som moderatorer här gör ett jättebra jobb! Det är verkligen inte lätt att vara moderator. Man kan ofta hamna i kläm när man ska försöka upprätthålla forumreglerna. Dessutom får man ta itu med en hel del skräp som de flesta vanliga forumdeltagare aldrig ens hinner notera. Personligen tycker jag att det är ett klart lyft för BT att man rekryterat aktiva moderatorer, så jag fortsätter hänga här lite smått även om jag redan är gift
  • Pumpkin

Precis

Lady o Lufsen skrev 2007-11-14 12:57:10 följande:
    Men det kan väl inte vara så svårt att ta till sig BT´s regler??Sedan att personen är trevlig, ett lyft, snäll eller alldeles underbar är en helt annan sak...annars så skulle ju inte regler behöva följas av alla!
  • Sosofofia

Jag tycker att moderatorerna gör ett kanonjobb! Kan inte vara lätt alla gånger.

Bra sagt! Du har lyckats formulera mina tankar .

Lady o Lufsen skrev 2007-11-14 12:57:10 följande:

Men det kan väl inte vara så svårt att ta till sig BT´s regler??Sedan att personen är trevlig, ett lyft, snäll eller alldeles underbar är en helt annan sak...annars så skulle ju inte regler behöva följas av alla!
  • Sarah81
    Duchess skrev 2007-11-14 12:54:13 följande:
    Jag är själv moderator på ett annat stort forum, och jag vill bara säga att jag tycker att ni som börjat jobba som moderatorer här gör ett jättebra jobb! Det är verkligen inte lätt att vara moderator. Man kan ofta hamna i kläm när man ska försöka upprätthålla forumreglerna. Dessutom får man ta itu med en hel del skräp som de flesta vanliga forumdeltagare aldrig ens hinner notera. Personligen tycker jag att det är ett klart lyft för BT att man rekryterat aktiva moderatorer, så jag fortsätter hänga här lite smått även om jag redan är gift
    Tack duchess vi gör verkligen allt vi kan
  • Danielaa

Oj, vilken diskussion detta blev! Har helt missat alls att lillsessan tagit paus...!

Men som andra sagt, givetvis, jag håler faktist me, lillsessan e en jättego tjej som alltid hjälper till så fort hon kan och svarar på frågor, men samtidigt, om inte alla måste hålla sig till reglerna vill nog alla bli undantag...

Svar på tråden Jag ger mig!