• Waersta

Jag ger mig!

Nu har BT fått som de vill, de har blivit av med den starkaste och absolut bästa personen här inne, hon som spred glädje åt alla, delade sina idéer med de flesta.
    Inte älskad av alla tyvärr, men många saknar Sessan.

Jag kommer göra precis som Sessan, ta en paus från BT, utan Sessan finns det inget BT alls för mig!
    Sessan var mitt BT.

• Svar på tråden Jag ger mig!
  • Liinda_e

pumkin.jag förstår det! faktist!
    men det är synd att hon ska känna så.för hon gööör faktist en VÄLDIGT stor del av bt.

• Liinda_e

därför blir vi så här upproriska vi vill ju ha kvar sessan...alltså att hon ska vilja stanna för sin egna och våran skull...även om det betyder att INTE prata om sitt företag!

• Pumpkin

Ja jag vill inte heller att hon ska lämna BT, tycker hon är en jättemysig person, men det är ju upp till henne som sagt.

• Majsis2008

jag funderar oxå på att ta paus...BT faller mer och mer...det är ofast sessan som blir uthängd, bara för att hon är med i dom flesta trådarna...men har ni tänkt på att hon tipsar OFTAST om andra fabriker och sånt, sk konkurrenter...`??????

tycker d är fel att en person oftast hängs ut när dom som inte utmäker sig ändå får sin reklam...

Bt är inte kul längre alls känns d som för man måste tänka på vad man skirver med allt...

• snofsan

Majsis2008 : ja PRECIS!!!! ja trodde att ja hade hittat n klänning som inte va ifrån hennes företag å hon sa att om de va den ja ville ha så skulle jag självklart ta den...

• Sosofofia

"sessan" får väl ordna en egen site där hon kan skriva/göra som hon vill....

Skämt och sido: Regler är ju till för att följas och får man dessutom tillsägelse på tillsägelse (som tydligen lillsessan har fått) så borde man rätta sig?

• Pumpkin

Det är viktigt att ni förstår att vi inte hänger ut någon eller har kastat ut lillSessan, det är hennes eget val. Och vi bedömer varje anmälan som kommer in utifrån de regler och policys som finns på BT (det HAR funnits regler ända från start och alla medlemmar ska ha läst dessa regler och sen följa dem) inte utifrån vem som blivit anmäld. Mycket viktigt!

• Liinda_e

pumpin ..vi vet vi vet...bara lite sorgligt så som allt blivit

• Majsis2008

Pumpkin: Indirekt så gör ni ju d....menar har ni nämnt nåt annat namn i såna här trådar än sessans?

Och visst har hon fått en anmälan så ska hon ju göra nåt åt d hon gjort, och vem har tatt bort in länk till hemsidan och alla andra bra tips länkar hon hade på sin sida....förstår inte avundsjuka människor...

• Pumpkin

Men alla verkar inte förstår och/eller acceptera det, så jag var bara tvungen att skriva det. Det är lite orättvist att skylla allting på BT faktiskt.

Men bra att du vet det i alla fall Förresten, ni var toppenfina på bröllopet!

Liinda_e skrev 2007-11-14 11:09:22 följande:
    pumpin ..vi vet vi vet...bara lite sorgligt så som allt blivit
Svar på tråden Jag ger mig!