• Waersta

Jag ger mig!

Nu har BT fått som de vill, de har blivit av med den starkaste och absolut bästa personen här inne, hon som spred glädje åt alla, delade sina idéer med de flesta.
    Inte älskad av alla tyvärr, men många saknar Sessan.

Jag kommer göra precis som Sessan, ta en paus från BT, utan Sessan finns det inget BT alls för mig!
    Sessan var mitt BT.

• Svar på tråden Jag ger mig!
  • Pumpkin

Hur ska vi då få reda på det?

snofsan skrev 2007-11-14 11:20:41 följande:
    nej
  • Majsis2008

alla kanske inte stör sig på d bara, och sen varför kallas ni moderatorer? vet man inte kan sitta uppe hela natten, men kollar ni inte vad som skrivs?

• Pumpkin

Vi anmäler naturligtvis det som vi hittar, precis som alla andra borde/ska göra. Men det är helt omöjligt att hinna läsa igenom vartenda inlägg som skrivs och det är inte vår uppgift att regelrätt JAGA reklam.

Stör man sig inte på reklam så fine, men då kan man inte klaga på att en sak inte tagits bort när en annan har det

Majsis2008 skrev 2007-11-14 11:31:24 följande:
    alla kanske inte stör sig på d bara, och sen varför kallas ni moderatorer? vet man inte kan sitta uppe hela natten, men kollar ni inte vad som skrivs?
  • Liinda_e

jomen vi kan ju inte bli små poliser allihopa,det skulle ju totalt sabba stämmningen här som förövrigt är helt underbar!

• Pumpkin

Man behöver inte vara polis för att anmäla sånt som är olämpligt

Men vill man inte anmäla så är det naturligtvis upp till dig/den som inte vill. Men då blir ju inte heller allt olämpligt uppmärksammat och omhändertaget. Vissa personer anmäler mer och kanske hänger mest i en kategori och då blir det kanske en/ett fåtal som blir mer anmälda än andra.

Liinda_e skrev 2007-11-14 11:37:13 följande:

jomen vi kan ju inte bli små poliser allihopa,det skulle ju totalt sabba stämmningen här som förövrigt är helt underbar!
  • Liinda_e

typ sessan som fick anmälningar både hitan och ditan så fort nästan hon gjorde ett inlägg!

• Majsis2008

tack linda_e för du skrev d för d e precis så d e.. hon är inte direkt nån vandrande reklam pelare för sig själv, men blev som sagt klassad som d...knäppt är vad d e

• Liinda_e

håller med NÅGON bverkar inte gilla sessan och försökt göra allt för att anmäla henne heeela tiden

• Sosofofia

Jag kanske är korkad men OM NÅGON har anmält sessan heeeeeeeela tiden och inte haft grund för det så borde väl inte BT ha tagit bort/sagt till???:-S

Som sessan själv sa till mig vid ett tillfälle: på BT får man inte vara så känslig...

Jag börjar tycka lite synd om moderatorern istället... De sköter väl bara sitt jobb?

• johansdotter

Supertrist...:(
    Sessan var juh trots allt väldigt duktig på att hitta svar på frågor och leta fram sker man söker...
    Stor förlust för BT imo.

Svar på tråden Jag ger mig!