• Sosofofia

Jag ger mig!

"sessan" får väl ordna en egen site där hon kan skriva/göra som hon vill....

Skämt och sido: Regler är ju till för att följas och får man dessutom tillsägelse på tillsägelse (som tydligen lillsessan har fått) så borde man rätta sig?

• Sosofofia

Har du anmält det till BT då?

snofsan skrev 2007-11-14 11:14:59 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-14 11:11:42 följande:
    Jo jag fattar... men som Majsis2008 skriver e juh allt verkar som att de ska hackas på sessan.... ja har sett ganska många sidor där fotografer å andra företag som gör TYDLIG reklam...
  • Sosofofia

Jag kanske är korkad men OM NÅGON har anmält sessan heeeeeeeela tiden och inte haft grund för det så borde väl inte BT ha tagit bort/sagt till???:-S

Som sessan själv sa till mig vid ett tillfälle: på BT får man inte vara så känslig...

Jag börjar tycka lite synd om moderatorern istället... De sköter väl bara sitt jobb?

• Sosofofia

Jag tycker att moderatorerna gör ett kanonjobb! Kan inte vara lätt alla gånger.

Bra sagt! Du har lyckats formulera mina tankar .

Lady o Lufsen skrev 2007-11-14 12:57:10 följande:

Men det kan väl inte vara så svårt att ta till sig BT´s regler??Sedan att personen är trevlig, ett lyft, snäll eller alldeles underbar är en helt annan sak...annars så skulle ju inte regler behöva följas av alla!
Svar på tråden Jag ger mig!