Jag ger mig!
Hon får visst vara här, hon har valt själv att ta en paus.
Hon får visst vara här, hon har valt själv att ta en paus.
Det är jättetråkigt, visst, men tyvärr så gör hon väldigt mycket reklam och det ÄR inte tillåtet att prata om sitt företag osv.
Hon har valt att lämna BT eftersom hon inte (som jag uppfattar det) gillar de nya reglerna och de krav som då ställs på henne som är egen företagare att inte på något sätt göra reklam för sin verksamhet.
Men hon FÅR jättegärna vara här.
Ja jag vill inte heller att hon ska lämna BT, tycker hon är en jättemysig person, men det är ju upp till henne som sagt.
Det är viktigt att ni förstår att vi inte hänger ut någon eller har kastat ut lillSessan, det är hennes eget val. Och vi bedömer varje anmälan som kommer in utifrån de regler och policys som finns på BT (det HAR funnits regler ända från start och alla medlemmar ska ha läst dessa regler och sen följa dem) inte utifrån vem som blivit anmäld. Mycket viktigt!
Men alla verkar inte förstår och/eller acceptera det, så jag var bara tvungen att skriva det. Det är lite orättvist att skylla allting på BT faktiskt.
Men bra att du vet det i alla fall Förresten, ni var toppenfina på bröllopet!
Men det är ju inte VI som startar trådar om lillSessan?! Vi svarar bara på frågor som startas i såna här trådar. På inget sätt är det meningen att hänga ut henne, men ända sedan hennes nickname ändrades har hon varit i hetluften, om inte förr.
Ja, fotografer har också varit ett stort problem på BT och vi jobbar hela tiden för att ta hand om den reklamen också. Men då är det ju också viktigt att vi får in anmälningar så att vi får reda på det, för vi kan inte hitta allting själv.
Och som sagt, det är inte från vår sida det startas trådar om lillSessan, vi bara svarar på frågor.
Sånt ska absolut anmälas så att vi kan byta nick osv!
Hur ska vi då få reda på det?
Vi anmäler naturligtvis det som vi hittar, precis som alla andra borde/ska göra. Men det är helt omöjligt att hinna läsa igenom vartenda inlägg som skrivs och det är inte vår uppgift att regelrätt JAGA reklam.
Stör man sig inte på reklam så fine, men då kan man inte klaga på att en sak inte tagits bort när en annan har det
Man behöver inte vara polis för att anmäla sånt som är olämpligt
Men vill man inte anmäla så är det naturligtvis upp till dig/den som inte vill. Men då blir ju inte heller allt olämpligt uppmärksammat och omhändertaget. Vissa personer anmäler mer och kanske hänger mest i en kategori och då blir det kanske en/ett fåtal som blir mer anmälda än andra.
Liinda_e skrev 2007-11-14 11:37:13 följande:
Ja, vi tycker i alla fall att vi gör vårt jobb som vi blivit tilldelade. Självklart fäller vi inte för reklam om det inte är reklam, så de gånger Sessan fått en varning/blivit tillsagd så har det varit reklam, medvetet eller omedvetet.
Ja, det finns många som stör sig på all reklam hon har fått genom forumet.
Tack så jättemycket Duchess, kul med andra som vet vilket jobb det innebär att vara moderator!
Precis
Men är du inte företagare som försöker göra reklam så ändras ju inget för dig
Ja, med källa
Man får visst prata om kinaklänningar, blommor, foto osv även om man jobbar med det, men när det går ett steg för långt så blir det reklam, ja.
Bra skrivet!