Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Jag ger mig!

jag funderar oxå på att ta paus...BT faller mer och mer...det är ofast sessan som blir uthängd, bara för att hon är med i dom flesta trådarna...men har ni tänkt på att hon tipsar OFTAST om andra fabriker och sånt, sk konkurrenter...`??????

tycker d är fel att en person oftast hängs ut när dom som inte utmäker sig ändå får sin reklam...

Bt är inte kul längre alls känns d som för man måste tänka på vad man skirver med allt...

• Majsis2008

Pumpkin: Indirekt så gör ni ju d....menar har ni nämnt nåt annat namn i såna här trådar än sessans?

Och visst har hon fått en anmälan så ska hon ju göra nåt åt d hon gjort, och vem har tatt bort in länk till hemsidan och alla andra bra tips länkar hon hade på sin sida....förstår inte avundsjuka människor...

• Majsis2008

alla kanske inte stör sig på d bara, och sen varför kallas ni moderatorer? vet man inte kan sitta uppe hela natten, men kollar ni inte vad som skrivs?

• Majsis2008

tack linda_e för du skrev d för d e precis så d e.. hon är inte direkt nån vandrande reklam pelare för sig själv, men blev som sagt klassad som d...knäppt är vad d e

Svar på tråden Jag ger mig!