Jag ger mig!
jag tycker att det är trist att du är borta.
Och att du inte får visa DIN klänning oavsett vart denkommer från tycker jag är fel. det är din klänning som du visar som privatperson.
Att du inte heller fick sälja din andra klänning utan att bli använd är helt rubbat.
Tror inte att det handlar om din firma utan om ren och skär avundsjuka. Inget annat....
lillSessan skrev 2007-11-14 13:30:08 följande:
hej!va stor grej det här är helt plötsligt!jag har inge problem med reglerna guuud!ett exempeljag har preeecis fått bilder på min underbara klänning från tillvaerkaren. Min första reaktion är att jag vill visa upp den och lägger in den i mitt bildgaller och skriker ut till alla min vänner att "kolla nu är den ÄNTLIGEN klar!" jag är överlycklig och känner mig stolt öve rmin klänning. MEN plupps så blir jag anmäld,varför det?jo för jag visar upp en klänning som är gjord i fabriken som jag arbetar med och det blir reklam för mitt företag då.nej de tär inge fel på reglerna för om ser det kyligt så ja det blir som reklam.MEN det gör att jag inte inte vill vara här,inte PGA av de nya reglerna eller BT i sig utan PGA av att jag inte kan göra sån som jag förklarade här uppe uatn att bli uppmärksammad som om att jag gör reklam!!!Alltså,jag har svårt att kombinera mitt liv med företaget och mitt liv som privat person här på BT. Det går helt enkelt inte och jag har försökt.förstår ni vad jag menar??jag tror ni måste vara i min sits för att förstå hur svårt det är att ANPASSA sig. Från att kunna vara sig själv till 110% och lägga ut bilder på bakelsen osv till att inte ens kunna visa upp MIN EGEN klänning.Precis samma sak hände då jag vilje sälja min första klänning som var för stor,jag tog kort på den när jag hade på mig den och la ut den på köp och sälj och VIPS anmäld igen för reklam.Detta är då MIN EGEN klänning jag ville sälja!!Jag hade inge problem med att få min gamla klänning såld innan jag startade eget.så problemet är inte BT,problemet är JAG själv. Jag klarar inte av att bolla de båda här då jag inte har nån koll om var gränsen går.Moderatorerna kan själv intyga om att jag bett dom ta bort mina inlägg och trådar dår jag blir förvirrad och vat inte om det u blev reklam eller inte.Det är inte meningen att det ska vara såDå jag nu såg dessa trådar som ploppade upp så var jag tvungen att säga nått,jag kommer tillbaka och jag kommer hoppa in och kolla efter tips till mitt eget bröllop men jag kommer inte vara en aktiv person som innan och de thoppas jag alla respekterar!!