Inlägg från: lilltjejan |Visa alla inlägg
  • lilltjejan

nu är det inget roligt längre...

den senaste dagarna har det vart sånt tomult här å nu är det dött... de flästa roliga vill inte vara kvar å stämningen har tryckts ner...

trisst att det skulle behöva bli så här... får nog leta efter annan sajt om det inte lyfter igen.... började ju hänga här just för att man kunde få sååå mycket roliga å bra tips från ett gäng glada brudar....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-14 13:34
    det är INGEN hacktråd så missförstå mig inte i det...

det kommer säkerligen lägga sig å bli lungnt snart igen när alla fått ett humm om hur reglerna funkar...

• Svar på tråden nu är det inget roligt längre...
  • lilltjejan

jaaa asså det är inte såå att jag tycker reklampolicyn är dålig snarare tvärtom men det har ju blivit så stora jobbiga reaktioner efter ändringarna å det största problemet har nog varit att många överreagerat för att dom inte ricktigt förstått.... för mig personligen har det inte skätt någon förändring över hur jag kan bete mig då jag ändast är här som privatperson å inte känner att jag behöver oroamig.....

• lilltjejan

det blir nog bra snart tror bara att många behöver avreagera sig lite.....

• lilltjejan

jag tycker INTE att det är spec roligt att det är många som faktist missuppfattat det hela, å många av dom är privatpersoner.... jag hörde mig för om mina frågor direkt och fick klara svar så jag vet hur det ligger till men det gäller inte alla....

• lilltjejan

det är nog det ända som fungerar... *tjat*tjat*tjat*

ja blev åsså helt ställd när ja först såg reglerna å vågade knapt yttra mig å visste inte alls va ja kunde göra å inte göra, men efter att frågat å fått välförklarade svar så är ja inte ett dugg orolig längre...

så man kan ju hoppas att det lugnar ner sig snart då folk börjar förstå...

*tjat*tjat*tjat*

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-14 13:28:36 följande:

Nej, det är inte roligt alls faktiskt. Vet inte riktigt hur vi ska göra för att folk ska förstå heller, annat än att svara, svara och svara på frågor.
Svar på tråden nu är det inget roligt längre...