• lilltjejan

nu är det inget roligt längre...

den senaste dagarna har det vart sånt tomult här å nu är det dött... de flästa roliga vill inte vara kvar å stämningen har tryckts ner...

trisst att det skulle behöva bli så här... får nog leta efter annan sajt om det inte lyfter igen.... började ju hänga här just för att man kunde få sååå mycket roliga å bra tips från ett gäng glada brudar....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-14 13:34
    det är INGEN hacktråd så missförstå mig inte i det...

det kommer säkerligen lägga sig å bli lungnt snart igen när alla fått ett humm om hur reglerna funkar...

• Svar på tråden nu är det inget roligt längre...
  • Pumpkin

Personligen tycker jag att jag själv är himla rolig

Skämt åsido, det är jättetråkigt att det blivit så här och det finns de som av någon anledning ogillat den nya reklampolicyn och därmed lämnat sajten. Men faktum kvarstår, är man här av rent privata anledningar så finns det inget att ogilla.

Hoppas också att stämningen går upp sig igen, tycker väl i och för sig inte att den är så låg nu heller, och att folk inser att reklampolicyn är nånting bra istället för tvärtom.

• lilltjejan

jaaa asså det är inte såå att jag tycker reklampolicyn är dålig snarare tvärtom men det har ju blivit så stora jobbiga reaktioner efter ändringarna å det största problemet har nog varit att många överreagerat för att dom inte ricktigt förstått.... för mig personligen har det inte skätt någon förändring över hur jag kan bete mig då jag ändast är här som privatperson å inte känner att jag behöver oroamig.....

• lilltjejan

det blir nog bra snart tror bara att många behöver avreagera sig lite.....

• Äntligen är det min tur

JA jag måste hålla med om att stämningen inte e så bra längre. Det känns som alla tassar på tå hela tiden.

Jag saknar alla braiga tips!!!!!! MAn vågar inte säga nåt eller fråga nåt direkt. Funderar också på att hitta på nåt annat ställe o tillbringa min bröllopsplaneringstid på....

Känns Mycket TRÅKIGT!!!!!

• Pumpkin

Men herregud tjejer, tipsa på! Är ni här som privatpersoner? Då är det bara att tuta och köra!

• Noomi

Själv tycker jag det är oerhört komiskt att så många förstorar upp det här. Folk verkar ha oerhört svårt att förstå (trots upprepade förklaringar) att det inte kommer att påverka dem nämnvärt.
    Underhållning på hög nivå.

• Majsis2008

det är lite både och...

• Äntligen är det min tur

Jag har ju samma problem egentligen som sessan. Eftersom jag är egen företagare men jag är HÄR som PRIVATPERSON!!! Jag ska ju ÄNTLIGEN få gifta MIG!!!!! Men man lever ju med sitt företag så .... Men jag har knipit igen helt o hållet om mitt. Men det känns ändå jobbigt. Det märks ju sån skillnad på tipsen nu. Inga namn mm.
    Det va ju suveränt när man fick ett namn på tex en restaurangeller frisör mm. Det va ju bara in o kolla om det skulle passsa just oss.

Men tänk om jag vill tipsa nån om nåt o så känner man personerna på det stället liiite genom att man kanske handlat där många gånger o så. Då känns det ju som reklam.... JOBBIGT det här..... Knivigt!!

• lilltjejan

jag tycker INTE att det är spec roligt att det är många som faktist missuppfattat det hela, å många av dom är privatpersoner.... jag hörde mig för om mina frågor direkt och fick klara svar så jag vet hur det ligger till men det gäller inte alla....

Svar på tråden nu är det inget roligt längre...