Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

nu är det inget roligt längre...

JA jag måste hålla med om att stämningen inte e så bra längre. Det känns som alla tassar på tå hela tiden.

Jag saknar alla braiga tips!!!!!! MAn vågar inte säga nåt eller fråga nåt direkt. Funderar också på att hitta på nåt annat ställe o tillbringa min bröllopsplaneringstid på....

Känns Mycket TRÅKIGT!!!!!

Jag har ju samma problem egentligen som sessan. Eftersom jag är egen företagare men jag är HÄR som PRIVATPERSON!!! Jag ska ju ÄNTLIGEN få gifta MIG!!!!! Men man lever ju med sitt företag så .... Men jag har knipit igen helt o hållet om mitt. Men det känns ändå jobbigt. Det märks ju sån skillnad på tipsen nu. Inga namn mm.
    Det va ju suveränt när man fick ett namn på tex en restaurangeller frisör mm. Det va ju bara in o kolla om det skulle passsa just oss.

Men tänk om jag vill tipsa nån om nåt o så känner man personerna på det stället liiite genom att man kanske handlat där många gånger o så. Då känns det ju som reklam.... JOBBIGT det här..... Knivigt!!

Tack.

Men då tror jag att jag hajjar.... Det tar tid det här för oss snurriga. Men är det så att man får en varnig först om man skulle klanta sig? eller åker man ut direkt?

Svar på tråden nu är det inget roligt längre...