• Akvavit

Positiva tråden......

Det beror ju på vad det är för hus, vad det har för typ av uppvärmning, hur mycket renovering som behövs osv.
    Vi har ett hus från -73 i Falun, vi bytte från oljepanna till bergvärme som på sitt sätt var en stor investering men som sänkte uppvärmningskostnaden jättemycket. Vi tycker ändå att vi betalar mindre totalt än när vi bodde i bostadsrätt i Stockholm
    Så det beror ju på....
    (Älskar när man kan svara så...)

Liinda_e skrev 2007-11-16 10:20:36 följande:
    jag har en fråga...jag vill oxå köpa hus och tittar på annonser dagligen.men blir det inte VÄLDIGT dyrt att bo i hus med lån amorteringar avgifter trasiga saker osv....hur dyrt exakt?hamnar man på en månadsutgift på 10 000 på bara boendet?
  • Akvavit

Själv är jag glad för att det är fredag idag, och min älskling fyller år, så vi ska ha myskväll ikväll.

Jag är glad för att bröllopet närmar sig och känns under kontroll och framför allt för att min blivande längtar till bröllopsdagen lika mycket som jag!

Jag är glad för att livet just nu känns ganska lätt efter ett ganska tungt halvår för familjen.

• Akvavit

nu är jag glad för att dagen snart snart är slut!!! Snart får jag åka hem till min älskling och kramas!

Svar på tråden Positiva tråden......