• Tess 08

Positiva tråden......

Kanske kan va bra att tänka på hur bra dom flesta av oss har det!

Så efter alla negativa trådar & inlägg kan vi kanske se på det som vi uppskattar, jag börjar!

Jag är super glad att jag har två friska och underbara barn,
    en liten men fantastisk kompiskrets,
    och en underbar man vid min sida!

Så få höra nu vad ni upplever som det bästa!!!!
    //Tess

• Svar på tråden Positiva tråden......
  • avil

3 friska barn!!o att vi mår bra i familjen!o har gott om pengar då man jämför m vissa andra-känns skönt!

• Majsis2008

Jag är glad jag har alla mina vänner. Dom är få men dom är väldigt nära. Jag är glad att jag är frisk
    Jag är glad jag har min lilla familj
    Och sist men inte minst är jag glad att internet finns annars hade jag aldrig träffat min underbara m2b

• avil

skrev ju:o att vi har ett bröllop att planera!

• Tess 08

Jag är också glad att jag hittade BT....
    Här kan man få sig många skratt!(Och mycket bra tips)

• also

Jag har 2 friska killar och 2 friska bonusar, min underbara man och 4 snigelfria akvarium (ÄNTLIGEN!) =)

• Visa08

Jag är glad för min älskling och våra små prinsessor på 2.5 och 4år. Vi är friska och mår bra! Har en fint hus...om jag får säga det själv och klarar oss bra ekonomiskt.

Dessutom är jag jätteglad för alla trevliga människor på BT, många som hjälpt mig med plannerandet jättemycket!!!

Kram på er!

• jenba

jag är glad för mitt jobb så jag får in pengar varje månad för att kunna få tak över huvudet och mat på bordet. sen är jag glad för att jag är frisk (peppar peppar, ta i trä) glad för mina vänner och familj och självklart är jag glad för min sambo!

lyckligt lottat på många sätt! :D detta var en mycket bra tråd, man behöver få en lite påminnelse emellan alla negativa och dåliga tankar som kan dyka upp då och då....

• Minsaga

Jag ar jatteglad for min underbara alskling, for att jag har sa mycket sparade pengar och for att jag var pa mitt livs forsta konsert igar och sag Air, det var en stor upplevelse.

• Ernhake

Jag är glad för att mitt största problem i livet just nu är om huset vi har hittat är det rätta och frågan är om vi ska köpa det eller inte =)

Svar på tråden Positiva tråden......