• LivingNight

Celibat fram till bröllopet...

Vi har bestämt att vi ska låta bli "sånt" fram till bröllopsnatten. Nu är det bara det att det är 1,5 år dit!! :D

Är det någon som är/har varit i samma sits? gick det eller borde jag ge upp? är på god väg att göra det...

• Svar på tråden Celibat fram till bröllopet...
  • 071201

Ja, varför???? Har man redan gjort det så finns det väl ingen anledning att hålla upp nu.

• FredOchSara

1,5 år?

Ok, kul för er.

Ett av få dåliga tips på vad man kan göra inför bröllopet faktiskt :P

• Ickaflicka

Hihi, jag och m2b skulle inte klara stressen av att planera ett bröllop utan att få "vuxenkramas" någon gång ibland! Risken skulle vara stor att det inte blev nåt bröllop då!

• DetOrdnarSig

Hur kom ni på det? Någon månad innan har man ju hört talas om men 1,5 år?

• viktualia
    LivingNight skrev 2007-11-21 00:38:43 följande:
    Vi har bestämt att vi ska låta bli "sånt" fram till bröllopsnatten. Nu är det bara det att det är 1,5 år dit!! :DÄr det någon som är/har varit i samma sits? gick det eller borde jag ge upp? är på god väg att göra det...
    Känner ni verkligen att det är bra för relationen? Är det ett sätt att vårda relationen fram till bröllopet?
  • snofsan

aaaaaaaaaa själv skulle ja definitvit inte klara av ett och ett halvt år utan att få mej ett nypp av min kära gubbe
    de e då vi har egentligen tid med varandra,, utan all vardagstress

men om det funkra för er så kör på
    ni kan kramas å mysa på annat sätt ist

• Zozo

Menar du att ni aldrig gjort det eller att ni gör ett uppehall tills bröllopsnatten?

För VAR del hade det inte funkat och jag hade absolut inte sett nagon vits i det. Funkar det för ER är det väl helt upp till er vad ni vill göra.

• Blomsterbrud

Ok det var nåt nytt för mig, låtersom ett väldigt självdestruktiv påhitt.
    Helt ok för mig om andra vill men jag är nog inget nunneämne..
    Om man endå gjort det varför i hela fridens namn sluta nu???

Svar på tråden Celibat fram till bröllopet...