Inlägg från: Humlanekerö |Visa alla inlägg
  • Humlanekerö

Bröllopsnatt..

Hur mycket pengar lägger ni på er bröllopsnatt..Vi bor i Sthlms-området och alla romantiska och mysiga ställen verkar kosta runt 3-4000.Hur resonerar ni?

• Svar på tråden Bröllopsnatt..
  • Humlanekerö

Nemo nisi mors skrev 2007-11-21 17:23:07 följande:

Har ni tittat på vad rum och frukost ställena tar. Det är ofta lika fint eller tom finare än på vanliga hotell men till mycket lägre pris. Talar ni dessutom om att ni skall gifta er så lovar jag att ni kommer att bli behandlade där efter. Det skall finnas ett B&B i stockholmsområdet som jag tycker verkar jättemysigt www.inmygarden.se/garden1.htm Jag känner inte till avstånden så jättebra där uppe det är kanske för långt ifrån?
    Å tack,det är visserligen lite långt härifrån..men gud vilket ställe!!
  • Humlanekerö

snöbrud08
    tack för tipsen!Ska kolla närmare på det!
    Lycka till!

• Humlanekerö
    Sofia08 skrev 2007-12-07 13:13:33 följande:
    Vi kommer att betala 3295Kr för vårt rum. Tycker verkligen det är värt det! Det är på hotell Diplomat och jag har alltid velat bo där någon gång. Känns ju som ett ypperligt tillfälle på bröllopsnatten!! I prisen ingår dubbelrum med utsikt mot vattnet, vickning på natten, champagnefrukost och sen utcheckning.
    Vi valde mellan Diplomat och Crystal Plaza..men det blev det senare..med jacuzzi på rummet..
Svar på tråden Bröllopsnatt..