Communityansvarig skrev 2007-11-22 11:41:40 följande:
Kunde inte sagt det bättre själv.Det är en högst frivillig undersökning med varierande frågor för att vi ska få klart för oss era önskningar och behov, men också som Ickaflicka så riktigt påpekar frågor som rör er konsumtion och köpvilja i olika sammanhang. Bröllopstorget är en annonsfinansierad mötesplats, ju bättre det går ju lättare är det också att lägga resurser på att utveckla och förbättra sajten vilket kommer er alla till del.Det är som sagt en högst frivillig undersökning, känner man sig provocerad är det inget som hindrar att man avstår från att delta. Vi tar del av resultaten och tar de goda ideerna vidare i vår utveckling av Bröllopstorget.
Förstår nu vad ni ville ha ut av undersökningen. Som jag skrev i mitt sista inlägg så var det därför jag startade tråden.
Ett litet önskemål bara... Om det blir fler undersökningar på BT, kan ni då försöka att formulera frågan lite tydligare? Tror att fler skulle välja att fullfölja undersökningen om man vet varför vissa frågor finns med. (tror att det var det de flesta av oss reagerade över, ialla fall jag) Personligen hjälper jag förövrigt gärna till för att hålla denna sida igång.