• bumblebee jonis

BT´s Undersökning???

Vill Du vara med och tycka till om Bröllopstorget.se står det till vänster. Ja, varför inte tänkte jag. Kan väl alltid vara kul att få vara med och tycka till!

Men undrar ju nu... Vad gick undersökningen ut på egentligen???
    Trodde att det skulle handla om BT och inte vara frågor om hur många barn och bilar jag har och om jag bor i lägenhet eller villa...!
    Så nu till min fråga? Hur ska detta vara till nytta för BT???

• Svar på tråden BT´s Undersökning???
  • JWNM

Gjorde samma undersökning på familjeliv, tyckte det va jätte konstiga frågor som inte hade något med själva sidan att göra...

• DetOrdnarSig

Jag kan bara hålla med. Första delen handlade om BT men sen frågades om allt mellan himmel och jord. Jag bidrar gärna till att göra BT bättre men tycker inte huruvida jag tänker byta bil inom ett år gärna kan bidra till att förbättre BT. Årsinkomst var det enda man kunde välja att inte svara på... Risken är ju att folk bara klickar i något slumpmässigt istället.

• also

Jag håller med skitskumt. Vad har dom med att göra hur mycket pengar vi har osv?

• bumblebee jonis

Ska det vara sådana frågor man ska svara på tänker inte jag ställa upp med mina svar mer. Kändes verkligen väldigt skumt...
    Skönt att det var fler än jag som reagerade så.

• Vårstabruden

jag svarade precis på den där undersökningen, tyckte oxå att det var lite knepigt med alla frågor om barn och bilar i hushållet..

• Tess 08

Någon ansvarig på BT kanske kan svara på vad undersökningen ut på egentligen???
    //Tess

• Fresa78

Mitt tips är för att få en bild av användarna och för att kunna locka till sig annonsörer som har den målgruppen...

• Fresa78

Mitt tips är för att få en bild av användarna och för att kunna locka till sig annonsörer som har den målgruppen...

• Fresa78

• Fresa78

förlåt, datorn krånglar, var inte meningen att skicka flera...

Svar på tråden BT´s Undersökning???